וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו ענזה: "נקשרתי למ.ס אשדוד כבר לפני שנתיים"

החלוץ חתם רשמית והסביר מדוע העדיף לחזור לעיר הנמל: "היה טבעי שאחזור לפה, במיוחד כשקלינגר וצרפתי מאוד רצו אותי"

מוראד אבו ענזה שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
התגעגע. אבו ענזה בסיבוב הקודם באשדוד/ברני ארדוב

מוראד אבו ענזה חתם לעונה אחת במ.ס. אשדוד, עם אופציה לעונה נוספת. החלוץ שעל המגעים בינו לבין הקבוצה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, החל להתאמן ביום ראשון במועדון, אבל רק אתמול (רביעי) חתם על ההסכם לעונה הקרובה. לאבו ענזה היו הצעות ממכבי פתח תקוה, הפועל חיפה ובני סכנין, אבל הוא העדיף לחתום באשדוד.

"נקשרתי למועדון כבר לפני שנתיים כששיחקתי פה", הסביר אבו ענזה. "נהניתי בפעם הקודמת וזה היה טבעי שאחזור, במיוחד כשניר קלינגר וגיא צרפתי מאוד רצו אותי. אני מודה לג'קי בן זקן ולרפי נידם שניהלו איתי את המו"מ ואני שמח לחזור לאשדוד שהיא בית חם עבורי".

בפעם הקודמת ששיחק באשדוד, פתח אבו ענזה בסערה. בהמשך אותה עונה חלה ירידה ביכולתו וכעת הוא מקווה לשחזר את החלק הטוב יותר של אותה עונה גם בעונה הבאה: "מאחל לעצמי עונה מצוינת כי בפעם הקודמת אחרי שכולם דיברו עלי, הפסקתי לכבוש. אולי רצו לעשות לי טוב, אבל יצא לא כל כך טוב כי הפסקתי לכבוש. שיחקתי לא מעט שנים בליגה הלאומית בבני לוד ואני לא שוכח לאבו סובחי את הרגעים היפים כי הוא נתן לי צ'אנס. מהיום אני שחקן חופשי ויהיה לי הרבה יותר קל להמשיך בקריירה. אני מאוד מקווה שכל הקריירה תהיה בליגת העל. יש לאשדוד חומר שחקנים מצוין ואני מקווה שנעשה עונה טובה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully