וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תגנוב לבאר שבע את מאור מליקסון?

22.6.2014 / 21:42

האלופה מוכנה להכפיל את ההצעה של סגניתה על קשר ולנסיין, אך באר שבע טוענת כי אם ישוב, הוא מחויב לשחק בשורותיה

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: מסיבת העיתונאים של אוסקר גרסיה עם שובו למכבי תל אביב

האם מכבי תל אביב תחזור על מהלך יובל שפונגין כשתצליח לקחת להפועל באר שבע גם את מאור מליקסון לפני שהוא סוגר בקבוצה של אלונה ברקת? בימים האחרונים עושים בשורות האלופה מאמץ לסגור עם הקשר על אף שבקרב הסגנית טוענים כי הקשר מחויב לשחק אצלם במידה שיחזור לישראל.

כדי להקדים את באר שבע, מכבי תל אביב חייבת לסגור תחילה עם ולנסיין המחזיקה בכרטיסו של מליקסון. באר שבע הציעה לצרפתים 200 אלף יורו על הכרטיס והיא גם מוכנה להעלות את ההצעה ב-50 אחוז. במכבי מציעים יותר - אף שמיטש גולדהאר מעדיף לצרף שחקנים חופשיים. הבעלים הקנדי הסכים לקנות את הכרטיס בסכום גבוה מזה שהציעה באר שבע, אך, כאמור, עדיין קיים הסעיף שמחייב את מליקסון לחזור לבאר שבע במידה שישוב לישראל ועל הנושא הזה עוד צריכים במכבי תל אביב להתגבר.

ההחלטה ללכת על מליקסון, בדומה להחלטה להחתים את שפונגין, נולדה גם בגלל הקושי לצרף את עדן בן בסט או תומר חמד. אף שמדובר בתפקידים אחרים, במכבי תל אביב מאוד רוצים לצרף ליגיונרים איכותיים ומכיוון שלא הצליחו עדיין לשים את היד על החלוצים, מעדיפים במועדון להישאר עם מליקסון ושפונגין מאשר ללא שחקני נבחרת ישראל כלל. מליקסון אף יכול להוות פתרון טוב למקרה שערן זהבי יודיע בתקופה הקרובה שהוא מממש את סעיף השחרור שלו לטובת קבוצה באירופה.

הסיבה שמליקסון עוד לא חתם במכבי נובעת מרצונו להמשיך בקבוצה אירופית וגם מההתחייבות שיש מול באר שבע. כשג'ורדי קרויף אמר במסיבת העיתונאים בשבוע שעבר שמכבי מחכה שהזמן יעבור ושהחלונות באירופה ייסגרו, הוא התכוון בין השאר למליקסון ולחמד שגם כן מחפש אופציות בחו"ל וישקול לחזור ארצה רק אם לא ימצא חוזה טוב מעבר לים.

במקביל למליקסון, בדקו במכבי תל אביב גם את האפשרות להחתים את ליאור רפאלוב (לא מדובר בשני הקשרים יחד, אלא רק באחד מהם). מחירו של רפאלוב גבוה משל מליקסון והוא צפוי להישאר בבלגיה, ואולי אף להאריך את חוזהו בקלאב ברוז'.

שחקן נבחרת ישראל, מאור מליקסון. ברני ארדוב
ילבש צהוב בעונה הבאה? מליקסון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully