וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כרגע ההצעות לא מספיק מפתות כדי שערן זהבי יעזוב"

22.6.2014 / 8:58

במכבי ת"א חוששים שיעזוב עד ה-15 ביולי, ומקורב לקשר טוען שטרם קיבל הצעה גדולה. "אם יעזוב זה לקבוצה ששמה ידליק את כולם"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: מסיבת העיתונאים של אוסקר גרסיה עם שובו למכבי תל אביב

דריכות במכבי תל אביב לקראת הגרלת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות שתיערך מחר (שני) בניון שבשוויץ. מנהל הקבוצה בני טבק המריא בסוף השבוע להגרלה ובקרית שלום מקווים שהעובדה כי מכבי תדורג גבוה יותר הקיץ, תסלול מפגש מול יריבה נוחה. לפני שנה מכבי תל אביב הייתה מדורגת בסיבוב הראשון בו שיחקה הוגרלה מול גיור אלופת הונגריה. המשוכה היתה יחסית קלה, אבל בסיבוב הבא קיבלה מכבי את פ.צ. באזל שהיתה גדולה עליה בכמה מספרים.

אם מכבי תל אביב תעבור את סיבוב המוקדמות השני, היא תדורג גם בסיבוב שלאחר מכן גבוה יותר וסביר להניח שיריבתה תהיה נוחה יותר מבאזל. "כל דבר יהיה יותר נוח מבאזל, אבל קודם שנעבור את סיבוב המוקדמות השני", אמרו במועדון. המשחק הראשון יערך ב-15/16 ביולי והגומלין כעבור שבוע ב-22/23 ביולי.

אם מכבי תל אביב תעבור את שני הסיבובים המוקדמים בהם תהיה כאמור מדורגת גבוה יותר, היא תשחק בשלב הפלייאוף שיהיה האחרון לפני הכניסה לליגת האלופות. הדחה משלב הפלייאוף תשלח את מכבי אוטומטית לבתים של הליגה האירופית. בסוף השבוע הקרוב תמריא מכבי תל אביב למחנה האימונים באוסטריה ועד אז ימשיכו השחקנים להתאמן בקרית שלום.

ערן זהבי, מכבי תל אביב, אימון הפתיחה. עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב, אתר רשמי
זהבי באימון פתיחת העונה של מכבי תל אביב/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב

במועדון לא אהבו את התנהגות קומץ האוהדים שהגיע ביום ששי אחר הצהריים כדי לקלל את שחקן הרכש בן רייכרט על רקע התבטאויות עבר שלו נגד הצהובים ובעד הפועל תל אביב. האוהדים הצעירים קיללו מעבר לגדר כשהם רעולי פנים, אבל המצלמות של מכבי דווקא קלטו אותם עוד קודם כשפניהם היו חשופים. "עם כל הכבוד, אף אחד לא יכול להכתיב את סדר היום של מכבי תל אביב", אמרו בקבוצה. "בן רייכרט שחקן מוכשר שהובא למכבי תל אביב כדי לסייע לקבוצה וצריך לדעת לקבל אותו". במועדון שללו את האפשרות שהשחקן יושאל לקבוצה אחרת רק כי מספר אוהדים לא רוצים שהוא ישחק במכבי.

באשר לסוגיית ערן זהבי, הנושא ממשיך להעסיק את ראשי הקבוצה והחשש שהקשר יעזוב את המועדון עד ה-15 ביולי מאוד מטריד. בסביבתו של זהבי אמרו בסוף השבוע שבשלב הזה לא מונחת בפניו הצעה כזו מפתה שגורמת לו לחשוב על עזיבה. "יש דיבורים ויש גישושים מצד קבוצות באירופה", אמר מקורב לשחקן. "אבל כרגע ההצעות עוד לא מספיק אטרקטיביות כדי שערן יקום ויעזוב. קרוב לוודאי שאם ערן יעזוב זה יהיה לקבוצה שהשם שלה ידליק את כולם".

זהבי נפגש ביום רביעי שעבר עם מספר אוהדים של מכבי תל אביב שביקשו לשוחח איתו ולשמוע ממנו על עתידו. בשיחה לא פיזר הקשר את הערפל סביבו, אבל נתן לאוהדים להבין שאם הוא יעזוב, גם הם יבינו את הצעד שלו מאחר וזה יהיה לקבוצה גדולה מאוד.

קרוב לאלפיים מאוהדי מכבי תל אביב כבר חידשו את המנויים שלהם לעונה הבאה. במועדון החליטו שאחת מנקודות החידוש תהיה בחנות הקבוצה ברחוב דיזינגוף בתל אביב וכך יוצא שרבים המגיעים לחדש את המנוי גם מתחדשים במוצרים החדשים שמוכרת הקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully