וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מוחמדו אידריסו נחת בישראל

חלוץ נבחרת קמרון (34), שכבש 44 שערים ב-3 שנים בגרמניה, אמור להרוויח כ-375 אלף יורו העונה. הצעה לאייל גולסה מפאוק

שחקן מכבי חיפה מוחמדו אידריסו. מכבי חיפה
ברוכים הבאים. אידריסו/מכבי חיפה

חלוצה החדש של מכבי חיפה, מוחמדו אידריסו, נחת היום (שבת) בישראל, יעבור בדיקות רפואיות ויצטרף לאימוני הירוקים. חלוץ נבחרת קמרון וקייזרסלאוטרן חתם לעונה אחת וצפוי להרוויח כ-375 אלף יורו, כשבשלוש השנים האחרונות כבש 44 שערים.

החלוץ שיחק ב-14 השנים האחרונות בגרמניה. בין היתר לבש את מדי האנובר, פרייבורג, בורוסיה מנשנגלדבאך ואיינטרכט פרנקפורט. בשנתיים האחרונות שיחק בקייזרסלאוטרן מליגת המשנה. בנבחרת קמרון הוא צבר 41 הופעות וכבש תשעה שערים.

לפני כשבועיים התראיין השחקן לאתר הרשמי של המועדון, ואמר בין היתר: "אני שמח להגיע למועדון, שמעתי רבות על מכבי חיפה - המועדון הכי גדול בישראל. אני מעודכן בהכול, אני מבין שיש התרגשות גדולה לקראת המעבר לאצטדיון החדש. גם אני מתרגש ומגיע במוטיבציה גבוהה להצליח בקבוצה החדשה שלי". על האפשרות לשתף פעולה עם יוסי בניון אמר: "יוסי שחקן ידוע ומוכר מאוד באירופה. אני מבין שבונים קבוצה טובה. זו אחת הסיבות שהגעתי לישראל. המטרה, כמו בכל מקום שבו אני משחק, לזכות באליפות ובתארים".

* קשר הקבוצה אייל גולסה מנהל משא ומתן עם מספר מועדונים, וביניהם פאוק סלוניקי מהליגה היוונית. בסביבתו של גולסה טוענים כי הוא מחזיק ב"הצעה רצינית" מפאוק, שסיימה בעונה שעברה במקום השני וצפויה לשחק במוקדמות הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully