וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה לא תחפש מחליף לקטן, אידריסו ינחת בשבת

20.6.2014 / 10:21

סטנוייביץ' לא לקח את הקפטן בחשבון, קטן לא מעוניין לאמן. החלוץ יגיע לבדיקות רפואיות. פיצוץ עם גדיר, ששוקל להגיע לאימונים

במכבי חיפה לא מתכוונים לצרף שחקן נוסף על המשבצת של יניב קטן, שהודיע אתמול (חמישי) רשמית על ההחלטה לפרוש ממשחק פעיל. למאמן אלכסנדר סטנוייביץ' ישנם מספר חלופות ובמועדון טוענים כי גם אם קטן לא היה פורש, הוא ממילא לא היה נכלל בתוכניות שלו. קטן הגיע אתמול לשיחה עם שחר כשהוא נחוש לפרוש, אם כי במהלך השיחה עלתה אפשרות שיכריז על עונת פרישה. בחיפה היו משוכנעים שקטן לא יוכל לשאת בעומס האימונים ולכן גם אם היה נשאר הוא היה צריך להתאמן בקצב נמוך יותר. יש לציין כי נושא עתידו של השחקן במועדון לא עלה על הפרק בשיחה. השחקן לא מעוניין לאמן כרגע.

מוחמדו אידריסו, חלוץ נבחרת קמרון וקייזרסלאוטרן, ינחת בשבת לבדיקות רפואיות ושיחות עם ראשי המועדון. אידריסו חתם לעונה אחת וצפוי להרוויח כ-375 אלף יורו. העובדה שמדובר בשחקן חופשי הקלה על המעבר. אידריסו כבש 44 שערים בשלוש השנים האחרונות.

מוחמדו אידריסו: מיהו החלוץ החדש של מכבי חיפה?

שחקן מכבי חיפה, יניב קטן. טל לוי
לא מעוניין לאמן כרגע. יניב קטן/טל לוי

במועדון טוענים כי על פי פילוסופית המשחק של סטנוייביץ', הוא מתכוון לבנות על קשר אחורי זר כשלצדו ישחקו רובן ראיוס ויוסי בניון, שיחתום רשמית בתחילת השבוע. חן עזרא ומוחמדו אידריסו יצטרפו אליהם, כשהשחקן הנוסף יהיה אלון תורג'מן, מוחמד כליבאת, עידן ורד, ויאם עמאשה או כל שחקן אחר, בכל פעם בהתאם למערך של המאמן. לקראת תחילת האימונים, תתקבל הערכה מדויקת יותר לגבי תקופת ההיעדרות של שמעון אבוחצירא, שעדיין לא התקבלה החלטה סופית האם ייצא למחנה האימונים. רן אבוקרט יפתח את העונה בקבוצה ויעבור שיקום בחודשים הראשונים שלה. ג'אבר עטאא מקווה להמריא למחנה וכמו אבוחצירא גם הוא ייבדק בקרוב.

מוחמד גדיר שוקל להגיע לפתיחת האימונים ב-1 ביולי, זאת לאחר שהמועדון הבהיר לו כי לא יתפשר על גובה דמי ההעברה, כ-50 אלף יורו. "כרגע אף קבוצה לא מוכנה לשלם את הסכומים האלה. אם עד השבוע הבא העניין לא ייפתר, גדיר יופיע לתחילת האימונים", אמרו בסביבתו של השחקן שמבוקש גם ברומניה. בחיפה מוכנים לשחרר את שחר הירש, שמחזיק בהצעות ממספר קבוצות, בהן בית"ר ירושלים ומכבי פתח תקוה, אם תגיע הצעה שתוכל לקדם אותו מבחינה מקצועית.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully