וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קליבלנד בחרה בדייויד בלאט כמאמן הבא שלה"

בארה"ב מדווח שהבעלים של הקאבס והג'נרל מנג'ר נלחצו וחששו שבלאט יברח לגולדן סטייט, והחליטו לבחור בישראלי על פני טיירון לו

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
זה מתקרב. בלאט/ברני ארדוב

בארצות הברית מדווחים שקליבלנד קאבלירס בחרה בדייויד בלאט כמאמן הבא שלה. על פי אדריאן ווז'נרובסקי, העיתונאי הבכיר של "יהאו", בלאט הפך לבחירה הראשונה של המועדון ובקרוב צפויות להתחיל השיחות בין הצדדים על החוזה למאמן.

בדיווח נכתב כי הבעלים של הקאבס דן גילברט והג'נרל מנג'ר של המועדון דייויד גריפין נפגשו והתייעצו ביניהם, והחליטו להעדיף את בלאט על פני המועמד השני, טיירון לו, שהיה עוזר המאמן בלוס אנג'לס קליפרס.

על פי הדיווח, קליבלנד הייתה בלחץ לקבל החלטה מהירה, מאחר שלבלאט הייתה הצעה נוספת - להיות העוזר של סטיב קר בגולדן סטייט. קליבלנד התלבטה בין בלאט לבין לו המוערך, אך בסופו של דבר החליטה להמר על המאמן הישראלי, שכזכור עזב את מכבי תל אביב כדי להגשים את חלום ה-NBA שלו. "קיבלתי הצעות ממשיות", הודה בלאט טרם עזיבתו.

אם קליבלנד אכן החליטה לבחור בבלאט, כעת צפוי להיפתח המשא ומתן בין קליבלנד לבין בלאט, אך ספק אם זה מה שיפריד בין המאמן לג'וב חלומותיו.

מאמן פיניקס סאנס אלווין ג'נטרי. Christian Petersen, GettyImages
קר יסתפק בו. אלווין ג'נטרי/GettyImages, Christian Petersen

דיווח נוסף שמקרב את בלאט למשרה מגיע מאיזור המפרץ, שם מדווחת התקשורת המקומית על מינויו הצפוי של אלווין ג'נטרי לעוזר מאמן גולדן סטייט. ג'נטרי שאימן את פיניקס בין 2009 ל-2013 וכיהן אשתקד כעוזרו של דוק ריברס בקליפרס, התראיין גם הוא למשרת המאמן הראשי בקליבלנד בחודש האחרון, אך לא קיבל את התפקיד. כזכור, מאמן הווריורס החדש, סטיב קר, נפגש עם בלאט והציע לו לשמש כעוזרו, וייתכן שההחלטה למנות את ג'נטרי נובעת מהבנתו של קר שבלאט נמצא בדרך לקליבלנד.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully