וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס חתם לשנתיים: "אעשה הכל כדי שמכבי תישאר בטופ"

19.6.2014 / 13:33

עוזרו של בלאט מונה רשמית למחליפו: "זו סגירת מעגל עבורי בעונה ה-15 שלי במועדון, אביא את הניסיון והידע שלי כדי שנמשיך לכבוש פסגות". צפוי להשתכר כ-350 אלף דולר נטו

צילום: דוד קורן, עריכה: קשת סידי

בווידאו: דיוויד בלאט מודיע על עזיבתו את מכבי תל אביב

שבוע בדיוק אחרי שדיוויד בלאט הודיע באופן רשמי על עזיבתו את מכבי תל אביב ל-NBA, הכריזה אלופת אירופה על היורש: מדובר, כמובן, בגיא גודס. הצהובים הודיעו היום (חמישי) באופן רשמי על כך שמי ששימש כעוזר מאמן הקבוצה בארבע עונות האחרונות ייכנס לנעליו של בלאט, ויעמוד בראש הצוות המקצועי בעונה הקרובה. גודס צפוי להשתכר כ-350 אלף דולרים נטו. בעונה שעברה השתכר כ-220 אלף דולר נטו. לפי הסיכום בין גודס לאיגוד הכדורסל, הוא לא יהיה עוזר מאמן נבחרת ישראל במוקדמות אליפות אירופה בקיץ הקרוב. בתקופה הקרובה יבחר המאמן ארז אדלשטיין את עוזריו. אלון שטיין ימשיך כעוזר מאמן שני במכבי תל אביב.

גודס עצמו אמר לאחר החתימה: "כבוד גדול עבורי לאמן את מכבי אלקטרה תל אביב. זהו אתגר רציני, אבל אחרי שש שנים כעוזר מאמן במכבי אני מרגיש בשל מקצועית. אני נכנס לתפקיד עם המון ביטחון ואעשה הכל כדי שמכבי תישאר בטופ. עבורי זו סגירת מעגל מרגשת. הגעתי למכבי תל אביב בגיל 19, גדלתי והתפתחתי כאן, עברתי עם המועדון אינספור חוויות, הן כשחקן והן כחבר בכיר בצוות המקצועי. אני מודה להנהלה שהביעה בי אמון ונתנה לי את האפשרות להוביל את המועדון הנפלא הזה. אני רוצה להודות לדיוויד בלאט, מאמן אדיר וחבר אמיתי. בארבע השנים האחרונות למדתי ממנו המון וגם תרמתי את כל הידע שלי להצלחת המערכת. אני מאחל לו הצלחה ב-NBA, מגיע לו להיות בליגה הטובה בעולם. תודה גדולה אני חייב גם לאוהדים, מהם אני מקבל תמיכה אדירה. הם יודעים שמגיל צעיר אני מכביסט ותמיד נותן את כל כולי. זו אמנם עונתי הראשונה כמאמן ראשי במכבי ת"א, אבל זו גם העונה ה-15 שלי במועדון ואני מתכוון להביא את כל הניסיון והידע שלי כדי שנמשיך לכבוש פסגות".

דיוויד בלאט אמר היום מארצות הברית: "מזל טוב לקואץ? גודס, ברכות חמות! גיא הוא האיש הראוי ביותר לתפקיד. אני שמח עבורו ועבור מכבי ומאחל להם הצלחה".

גיא גודס חותם על חוזה כמאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
נכנס לנעליים גדולות. גודס חותם/אתר רשמי, מכבי תל אביב

"בארבע העונות האחרונות גודס היה עוזרו הבכיר ויד ימינו של בלאט, ויש לו חלק נכבד בהצלחות הקבוצה בכלל ובעונה האחרונה בפרט", נכתב בהודעה הרשמית שהוציא המועדון. "במינוי זה מכבי שמה דגש על חשיבות ההמשכיות בקבוצה. מכבי גאה על כך שהיא נותנת במה מרכזית ומקדמת לא רק שחקנים, אלא גם מאמנים גדולים. עם מעברו של בלאט לליגה הטובה בעולם, מכבי תל אביב רואה בגיא גודס כבחירה הטבעית והטובה ביותר להצעיד את הקבוצה קדימה".

גודס (43) נחשב לאחד הרכזים הגדולים בתולדות הכדורסל הישראלי, עם עונות נהדרות בהפועל חיפה, במכבי תל אביב, וכן בליגה האיטלקית. פציעות חוזרות ונשנות מנעו מהקריירה שלו להפוך גדולה עוד יותר, וב-2003/04 הודיע על פרישה ממשחק.

את קריירת האימון שלו הוא החל כעוזר במכבי ראשון לציון, ובעונת 2005/06 מונה למאמן הראשי של הקבוצה מעיר היין. לאחר מכן הגיע לקדנציה ראשונה כעוזר מאמן במכבי תל אביב, ואחרי שנתיים ביד אליהו, מונה ב-2008/09 למאמנה של הפועל ירושלים. שנתיים במועדון האדום הסתיימו בפיטורים, וב-2010 שב לשמש כעוזרו של בלאט במכבי תל אביב. החל מהקיץ שעבר, תפקד גודס גם כעוזר מאמן בנבחרת בריטניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully