וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "דוויין, כריס ואני נדבר בינינו על העתיד אחרי החופשה"

עתיד הטריו במיאמי לוט בערפל, דיווח ב-ESPN: "ג'יימס היה בין אלה ששוחחו עם צוות האימון בנוגע לעזיבה". בוסטון תציע לוולבס עסקה תמורת לאב

שחקני מיאמי היט לברון ג'יימס (ימין) עם דוויין וייד. GettyImages
עדיין מתמודדים עם האכזבה. ג'יימס ו-וייד/GettyImages

אחרי אובדן האליפות לסן אנטוניו, לברון ג'יימס שוקל את עתידו במיאמי ולפי דיווח ב-ESPN, כוכב ההיט יכריע לאן מועדון פניו מיד בתום החופשה המשפחתית בה הוא נמצא. "ביום שלישי ג'יימס היה בין השחקנים ששוחחו עם צוות האימון בנוגע לאפשרות עזיבה", נכתב ב-ESPN, "ג'יימס אמר שהוא עדיין מתמודד עם האכזבה וכואב את ההפסד בסדרה". לפי הדיווח גם עתידם של דוויין וייד וכריס בוש בקבוצה אינו ברור. ריי אלן כבר אמר בתום הסדרה שהוא שוקל פרישה ממשחק, והסגל של מיאמי רחוק מלהיות ברור בשלב זה. לטריו של מיאמי יש עוד שתי עונות בחוזה עליו חתמו ב-2010.

"דוויין, כריס ואני נדבר בינינו על העתיד אחרי החופשה, הרווחנו את זה, אני לא יודע מה דוויין חושב כרגע, אני לא יודע מה כריס חושב, נראה מה יהיה", אמר לברון והודיע שהטריו ייפגש לשיחה והשלושה יחליטו יחד על עתידם.

בוש: "כל העונה לא נהנינו, הרגשנו שזאת רק עבודה"

שחקני מיאמי היט לברון ג'יימס, כריס בוש, ריי אלן, דוויין ווייד. רויטרס
לברון יעזוב? אלן יפרוש? מיאמי נשארת במתח/רויטרס

בינתיים, בצד השמח יותר של סדרת הגמר, סן אנטוניו נערכת למצעד הניצחון שייערך בעיר בלילה שבין רביעי לחמישי (שעון ישראל) ולפני החגיגות עם האוהדים טוני פארקר התייחס לעתידם של חבריו בקבוצה. "דאנקן יפרוש יום אחד, אבל זה לא יקרה בשנה הבאה, אני חושב שכולנו נמשיך יחד", אמר הגארד הצרפתי, שחגג עם הספרס אליפות חמישית אחרי ניצחון 1:4 על מיאמי בסדרת הגמר. "דאנקן וג'ינובילי ישחקו כדורסל עד שימותו, אני חושב שהם במצב גופני מצוין".

צעירים לנצח: על האליפות של סן אנטוניו ספרס

גרג פופוביץ' הוא מאמן הכדורסל הגדול בהיסטוריה

10 התחנות שהספרס עברו בדרך לטבעת

דאנקן: "זו האליפות הכי מתוקה שלי"

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני סן אנטוניו ספרס טים דאנקן, פאטי מילס, מאנו ג'ינובילי, טוני פארקר. רויטרס
"דאנקן וג'ינובילי ישחקו כדורסל עד שימותו"/רויטרס

עתידו של קווין לאב גם לוט בערפל, ובוסטון סלטיקס ממשיכה לרדוף אחרי הפורוורד המצוין של מינסוטה טימברוולבס. לפי אתר realGM הסלטיקס יציעו תמורת לוולבס את הבחירות 6 ו-17 בדראפט השנה, יחד עם בחירה ראשונה עתידית בדראפט והעברת ג'ארד סלינג'ר וקלי אוליניק למינסוטה. מאמן מינסוטה פליפ סונדרס לא רוצה להעביר את לאב מהקבוצה, אבל יודע שאם לא יעשה כן הוא צפוי לאבד אותו בקיץ הבא ללא כל תמורה. "ההצעה הזאת מהסלטיקס עשויה להיות הטובה ביותר שהוא יקבל", נכתב בדיווח.

קווין לאב, מינסוטה טימברוולבס, מול מאריס ספייטס, גולדן סטייט ווריורס. AP
חבילה מפתה? לאב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully