וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לברון יישאר במיאמי גם אם הוא יפסיד את האליפות"

כוכב ההיט מסיים חוזה, אבל ב-ESPN טוענים שהוא לא יעזוב. לברון על סדרת הגמר: "לא הכול מונח על הכתפיים שלי"

פורוורד מיאמי היט לברון ג'יימס. AP
""יש לנו בחורים עם יותר מדי גאווה מכדי שיתחילו לחשוב על זה שזה נגמר". לברון ג'יימס/AP

האם מיאמי מסוגלת לחזור מפיגור 3:1 בסדרת הגמר מול סן אנטוניו ולעשות היסטוריה? זו השאלה שמעסיקה את חובבי ה-NBA בארצות הברית, בעיקר לאור תצוגת הנפל של ההיט אתמול (שישי) במשחק הרביעי בסדרה. ב-ESPN מרגיעים את אוהדי מיאמי באשר לעתידו של לברון ג'יימס ופרסמו ידיעה לפיה הכוכב יישאר במועדון בלי קשר לתוצאת הגמר, וזאת למרות שחוזהו מסתיים.

זו הפעם ה-32 בהיסטוריה של הליגה שסדרת הגמר מגיעה למצב של 1:3, אבל מעולם אף קבוצה לא הצליחה לחזור מהפיגור הזה. בסדרות הפלייאוף, שמונה קבוצות בלבד חזרו מפיגור 3:1 בסדרות של הטוב משבעה משחקים, כשהאחרונה שעשתה זאת הייתה פיניקס בסיבוב הראשון ב-2006 שהתגברה על הלייקרס.

ובכל זאת מרבית העיסוק הוא בלברון ג'יימס שקלע 28 נקודות. מי שתרם פחות הוא דויין וייד שקלע עשר בלבד. "הסדרה עדיין לא גמורה", הכריז לברון באופטימיות. "יש לנו בחורים עם יותר מדי גאווה מכדי שיתחילו לחשוב על זה שזה נגמר. זה לא הכול על הכתפיים שלי. אני מבין שכל האורות של התקשורת הם עליי, אבל זה לא הכול עליי. אני לוקח הרבה מזה, אבל אני עושה את זה עבור החברים שלי, ואני רוצה שהם ישימו עליי לחץ בצמב הזה".

טים דאנקן שחקן סן אנטוניו ספרס. GettyImages
יפרוש בגיל 38? דאנקן/GettyImages

ובינתיים בצד השני, בסן אנטוניו עסוקים בעתידו של טים דאנקן, שיצטרך להחליט עד ה-24 בחודש האם הוא נשאר ומממש את האופציה בגובה 10.3 מיליון דולר שיש לו לעונה הבאה. בדרך כלל האופציה של שחקנים מסתיימת בסוף החודש, וייתכן שבמקרה הזה שני הצדדים יחליטו להזיז את התאריך עד לסיומה של העונה. בעיקר מעניינים הדברים על רקע עתידם הלא ברור של דאנקן עצמו ומאמנו גרג פופוביץ', אך ההנחה הרווחת היא שאם העונה הזו תסתיים באליפות, שניהם יישארו ויימנעו מהחלטה לפרוש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully