וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוזן יציע לפרנקו להישאר. רנדל: "אמור לשמוח אבל ההרגשה מגעילה"

12.6.2014 / 6:32

במכבי חיפה מאוכזבים מאיבוד האליפות, למרות הניצחון על מכבי תל אביב. דונטה סמית': "ניצחתי את המשחק פעמיים". הבעלים ינסה לשכנע את המאמן להמשיך, כשבינתיים פרנקו צפוי להצטרף לדטרויט בליגת הקיץ באורלנדו. אופייבו עשוי לחזור. הנינג: "הלוואי שהייתה שיטה שונה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

3 נקודות היו חסרות למכבי חיפה כדי לעשות היסטוריה ולהיות הקבוצה הראשונה זה כמעט 40 שנה ששומרת על האליפות שהיא לא מכבי תל אביב. הירוקים ניצחו אמש (רביעי) 82:84 את מכבי תל אביב, אבל איבדו את התואר בגלל ההפסד ב-4 הפרש במשחק הראשון. חיפה נראתה מצוין לאורך כל המשחק, כשבשיא הוליכה 20:28. הירוקים ניצחו את הזמן החוקי 75:79, ובהארכה הצליחו לחזור לתמונה לפני שדונטה סמית' נחסם במהלך האחרון על ידי אלכס טיוס.

דונטה סמית' שחקן מכבי חיפה מול סופוקליס שחורציאניטיס מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא מבינים את השיטה. סמית'/ברני ארדוב

המראות בחדר ההלבשה של חיפה היו כואבים. מורן רוט ובריאן רנדל הזילו דמעה, בעוד דונטה סמית' וטרנס רודריק מחו על השיטה באוזני כל מי שרק רצה לשמוע.

"אני רוצה להודות לכל האוהדים של מכבי חיפה שתמכו בי בשנתיים האחרונות, זה היה כבוד גדול", צייץ' סמית' בחשבון הטוויטר שלו לאחר המשחק, "זה כל כך קשה שאני לא יכול אפילו להשתגע. מבחינה טכנית ניצחתי את המשחק פעמיים היום".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אלכס טיוס מכבי תל אביב מול בריאן רנדל מכבי חיפה. קובי אליהו
לא יודע אם להיות גאה או מאוכזב. רנדל/קובי אליהו

"בחיים שלי לא ניצחתי משחק בסיבוב אליפות וחזרתי כלוזר", אמר בריאן רנדל לוואלה! ספורט, "זה לא מרגיש טוב, זה מורכב, אתה מנצח משחק בסיום עונה, אתה אמור לשמוח, וזו הרגשה מגעילה. היו חסרות לנו 3 נקודות. שיחקנו חזק, הם שיחקו טוב, אנחנו שיחקנו טוב, אבל זה מתסכל לסיים את העונה עם ניצחון במשחק האליפות, ולהפסיד אותה".

אדריאן הנינג, שסיים משחק נהדר עם 15 נקודות, נשמע זהיר יותר: "כולם באו ונתנו הכל. הלוואי שהייתה שיטה שונה לפלייאוף והיה משחק שלישי. ניצחנו משחק והם ניצחו משחק, אני לא מבין את השיטה הזאת, היא חדשה לי. אני רגיל לסדרות, צריך לקבל את זה כי זאת השיטה". הפורוורד האמריקאי התייחס לעובדה שקבוצתו כבר הוליכה במהלך המשחק בהפרש הרצוי אך שמטה אותו: "שום דבר לא היה חסר לנו, שיחקנו נגד מכבי תל אביב, היא קבוצה נהדרת, קבוצה עם חמישייה מדהימה, אצלם בבית. היה לנו קשה לשמור על ההפרש שיצרנו".

הבעלים ג'ף רוזן ישהה בימים הקרובים בישראל והוא צפוי להפגש עם המאמן דני פרנקו, שלא מחזיק בחוזה לעונה נוספת. פרנקו מחוזר על ידי הפועל ירושלים והפועל תל אביב, וצפוי להפגש עם שתי הקבוצות לפני שיקבל החלטה, אך הסיכויים שימשיך כמאמן הירוקים הם די טובים. רוזן קיבל חוות דעת חיובית מאנשי הקבוצה והשחקנים על פרנקו, בניגוד לשנה שעברה, כשהחליט לשחרר את בראד גרינברג מהקבוצה למרות שהוביל את הירוקים לאליפות. פרנקו אף צפוי במהלך הקיץ לעבור חוויה מעניינת כשהוא אמור להיות חלק מצוות האימון של דטרויט פיסטונס בליגת הקיץ באורלנדו.

דני פרנקו מאמן מכבי חיפה עם מורן רוט. קובי אליהו
מי מביניהם יישאר? פרנקו ורוט/קובי אליהו

לגבי השחקנים, די ברור שדונטה סמית' לא ימשיך בחיפה לעונה נוספת, למרות הרצון של ג'ף רוזן להציע לו חוזה משודרג. בריאן רנדל, שלטענתו יקבל החלטה רק כשיחזור לארצות הברית, יקבל הצעה להארכת חוזה, אך בשל מגבלת המס, שכן שיחק בישראל כבר 48 חודשים, יהיה קשה לירוקים להשאיר אותו לעונה נוספת. גם טרנס רודריק לא אמור להמשיך, ואדריאן הנינג למרות חודשים טובים לא אמור להיות בתוכניות של הירוקים.

בן רייס ודגן יבזורי מחזיקים בחוזה וימשיכו, ועידו קוז'יקרו נפגש עם ג'ף רוזן וצפוי להאריך את חוזהו. אלכס צ'וברביץ' גם כן נמצא בתוכניות, כשלגבי מורן רוט תתקבל החלטה גם מצדו וגם מצד הקבוצה לאחר ההחלטה על זהות המאמן. מי שעוד עשוי לשחק בחיפה עונה נוספת הוא הסנטר הניגרי אייק אופייבו שנפצע במהלך העונה וקרע את הרצועה הצולבת. הבעלים ג'ף רוזן אוהב מאוד את השחקן, והבטיח לו שכאשר יחזור לכשירות ישוחח איתו על עתידו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully