וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנת לבלאטר: שחקן פלסטיני פעל למען חמאס נגד ישראל

שרת הספורט שלחה מכתב לנשיא פיפ"א ובו קבלה על שהכדורגלן ניצל את שליחותו הספורטיבית עם נבחרתו כדי לסייע לארגון הטרור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שימוש פסול בספורט המסכן את ביטחון אזרחי ישראל". בלאטר עם נתניהו, לבנת ולוזון בביקורו בישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

שרת הספורט לימור לבנת שיגרה היום (שלישי) מכתב לנשיא פיפ"א ספ בלאטר, ובו קבלה כי שחקן נבחרת פלסטין בכדורגל סמאח פארס מחמד ניצל את היציאה עם נבחרתו מישראל, כדי לסייע לארגון חמאס בהעברת כספים ומידע.

"אני רוצה להביא לידיעתך מידע חמור מאוד, שהותר לפני כמה ימים לפרסום. המידע מדגים כיצד נעשה ניצול לרעה על ידי שחקן נבחרת 'פלסטין' בכדורגל בשם סמאח פארס מחמד מראעבה במטרה לפגוע בביטחון מדינת ישראל ואזרחיה. הכדורגלן נסע בחודש אפריל לחו"ל במסגרת משחקה של נבחרת פלסטין, ונפגש עם פעיל מיליטנטי של ארגון חמאס, ממנו קיבל כספים, טלפון סלולרי ומסרים כתובים, אותם התבקש להעביר לאנשי החמאס בעיר קלקיליה עם שובו לישראל", כתבה השרה לבנת, "יש לציין שהשחקן הודה שנפגש כמה פעמים עם טלאל איברהים ועבד אל-רחמן שארים, שני פעילי חמאס שנידונו למאסר עולם ושחוררו במסגרת העסקה לשחרור החייל השבוי גלעד שליט. בנוסף, השחקן הודה שלפני נסיעתו עם נבחרתו לקטאר, הוא קיבל פנייה מבכירים בחמאס שחלקם הבעלים של הקבוצה בה הוא משחק, והם הורו לו להיפגש עם טלאל שארים בחו"ל".

"לפי השחקן, הוא שמר על הפגישות האלה בסוד, ולא סיפר עליהם לחבריו לנבחרת. השחקן אישר שהיה מודע לכך שפגישות אלה משרתות את פעולות ארגון חמאס, וזאת בזמן שהוא עושה שימוש ציני בפעילות הספורט לשמה נשלח ובגינה קיבל אישור לצאת".

"אני בטוחה שתמצא כי מידע זה הנו מדאיג ומהווה הוכחה מובהקת לשימוש פסול בספורט המסכן את ביטחון אזרחי ישראל. אני פונה אליך בהתאם לרוח הדברים בפגישה שהתקיימה בשבוע שעבר בירושלים, בבקשה לדרוש מהרשות הפלשתינית לגנות את המקרה, ולפעול למניעת הישנות מקרים דומה בעתיד".

שחקן נבחרת פלסטין. ברני ארדוב
"השחקן אישר שהיה מודע לכך שפגישות אלה משרתות את פעולות ארגון חמאס"/ברני ארדוב

בסוף חודש מאי ערך בלאטר סיור במזרח התיכון, ובין היתר ביקר ברשות הפלסטינית ובישראל. במהלך ביקורו בישראל נפגש בלאטר עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון, וכם עם מקבילו הפלסטיני ג'יבריל רג'וב, כחלק מנסיונות השיפור ביחסים בין ישראל לפלסטינאים בכל מה שקשור לספורט וכדורגל. במהלך היבוקר דרש רג'וב את הקפאת חברותה של ישראל בפיפ"א והטלת סנקציות עליה, עד כדי הרחקה ממשחקים בינלאומיים, וזאת עקב טענת הפלסטינים כי צה"ל מגביל את תנועתם וםצע שחקני כדורגל פלסטיניים.

בלאטר: ”אעשה הכל כדי לקדם את היחסים עם הפלסטינאים”

הפלסטינים דורשים: הקפאת חברותה של ישראל בפיפ"א

פלסטין עלתה לאליפות אסיה לראשונה בתולדותיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully