וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 10.6

לוקאקו קרוב לאתלטיקו מדריד, כוכב באיירן בדרך לריאל מדריד, אנצ'לוטי רוצה גם את מגן מילאן וקשר פ.ס.ז'. הדיווח היומי

מאורו איקרדי שחקן אינטר. GettyImages
בבעלות אינטר בלבד. מאורו איקרדי/GettyImages

העברות

* אינטר הודיעה כי השלימה את רכישתו של החלוץ מאורו איקרדי, שבעונה החולפת היה בבעלות משותפת שלה ושל סמפדוריה. הארגנטינאי כבש 11 שערים בעונה הראשונה שלו במדי הנראזורי, שקנו כעת את 50 האחוזים הנותרים תמורת 6.5 מיליון יורו.

* ג'ו קול בן ה-32 חתם לשנתיים באסטון וילה, והצטרף לפיליפ סנדרוס. "זה מועדון גדול ווזאת הזדמנות גדולה עבורי", אמר קול.

* דמיאן דאף, קשר נבחרת אירלנד בן ה-35, עזב את פולהאם אחרי חמש שנים וחתם לשנה במלבורן סיטי האוסטרלית.

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי חוגג זכייה בליגת האלופות עם הגביע. AP
איך תתחזק אלופת אירופה? אנצ'לוטי/AP

שמועות

* על פי האתר של עיתון "בילד", הקפטן פיליפ לאהם האריך את החוזה שלו בבאיירן מינכן עד 2018 וחברו תומאס מולר האריך את ההסכם עד 2019.

* האם רומלו לוקאקו יהיה מחליפו של דייגו קוסטה באתלטיקו מדריד? על פי דיווחים בספרד, חלוץ נבחרת בלגיה קרוב מאוד לסיכום בשורות האלופה, שעשויה לצרפו בהשאלה כחלק מעסקת מכירתו של פיליפה לואיס לצ'לסי. כזכור, גם דייגו קוסטה עצמו כבר סיכם את תנאיו בקבוצה האנגלית.

* מירנדה, בלמה הברזילאי של אתלטיקו מדריד, הודה בראיון ל-ESPN ברזיל: "יש לי מספר הצעות ואני יכול לעבור תמורת 30 מיליון יורו, שזה סעיף השחרור שלי מאתלטיקו, אבל הוא ניתן לגישור". ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד הן שתי המועמדות המובילות לרכוש אותו.

* בספרד ובקרואטיה מדווחים שמריו מנדז'וקיץ', החלוץ שכבר הודיע כי יעזוב את באיירן בקיץ, עשוי לעבור לריאל מדריד. קרלו אנצ'לוטי הכריז אתמול שאלבארו מוראטה צפוי לעזוב את הקבוצה והצית חרושת של שמועות. באנגליה מדווחים כי ארסנל תסתער על השחקן, ותיאבק על שירותיו מול אינטר.

* ה"גאזטה דלו ספורט" מדווח שסוכנו של קשר פ.ס.ז' מרקו וראטי טס למדריד כדי להיפגש עם ראשי ריאל. לפי הדיווח סכום העברתו האפשרית של קשר נבחרת איטליה עומד על 30 מיליון יורו. "בילד" הגרמני מדווח שטוני קרוס צפוי לעבור לריאל מדריד, שהציעה לו חוזה בו ישתכר 5 מיליון יורו לעונה. בספרד דווח שעתה הבלאנקוס ממתינים לתשובתו של קשר באיירן מינכן.

* המעבר של הבלם אלברטו מורנו לליברפול יורד מהפרק, אחרי שמאמן הקבוצה ברנדן רוג'רס החליט שהמחיר שדורשת סביליה גבוה מדי. "מירור" טוען שיש לרוג'רס כבר תחליף: ריאן ברטרנד מצ'לסי.

* ריאל מדריד מחדשת את ההתעניינות שלה במגן מילאן, מתיאה דה שיליו הצעיר, ובאיטליה טוענים כי אנצ'לוטי מוכן לשלב בעסקה את העברת קסמירו לקבוצה של אינזאגי.

* מאוריסיו פוצ'טינו קרוב להחתמה ראשונה בטוטנהאם: בלרים דז'מאילי, הקשר השוויצרי של נאפולי. האם נאפולי תגיב עם רכישה של סנדרו מטוטנהאם?

* באנגליה מתעקשים שמעבר של פרננדו מפורטו למנצ'סטר סיטי סגור.

* דיילי סטאר" טוען: לוק שואו הודיע לסאות'המפטון שהוא עוזב למנצ'סטר יונייטד במחזור האחרון של העונה. עלות העסקה מוערכת ב-27 מיליון ליש"ט, אך היא תאושר אחרי הגביע העולמי וכשהסיינטס ימנו מאמן חדש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully