וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "אחתום על חוזה בריאל רק אחרי המונדיאל"

מאמן הבלאנקוס התייחס לבניית הסגל: "אין לי ספק שדי מריה יישאר, קסיאס ימשיך, אנחנו לא צריכים להביא הרבה שחקנים"

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי חוגג זכייה בליגת האלופות עם הגביע. AP
נהנה במדריד, לוקח את הזמן ועדיין מלא תשוקה. אנצ'לוטי/AP

אחרי שהוביל את ריאל מדריד לזכייה בזליגת האלופות והגשמת חלום ה"דסימה", מאמן הבלאנקוס קרלו אנצ'לוטי התייחס לעתידו במועדון. "אחתום על חוזה בריאל רק אחרי המונדיאל", אמר האיטלקי ל"מארקה" הספרדי, "אין טעם למהר, אנחנו לא צריכים להביא הרבה שחקנים. יש לנו זמן עד ה-31 באוגוסט". לגבי עתידו של אנחל די מריה בקבוצה אמר אנ'צלוטי: "אין לי ספק שהוא יישאר. בשנה הבאה גם סמי חדירה יהיה איתנו וזה ייתן לנו עוצמה במרכז השדה".

לאורך העונה הנהיג אנצ'לוטי רוטציה בעמדת השוער כשדייגו לופס עמד בין הקורות במשחקי הליגה ואיקר קסיאס לבש את אפודת השוער הראשון בליגת האלופות. אנצ'לוטי נשאל האם ימשיך להנהיג את הרוטציה הזאת גם בעונה הקרובה. "המועדון דיבר עם קסיאס, והוא שמח מאוד מהיותו חלק מהמועדון, הוא ימשיך איתנו. נראה בשנה הבאה מה יהיה בעמדת השוער".

אנחל די מריה ריאל מדריד חוגג. AP
"הוא יישאר". די מריה/AP

על הזכייה ב"דסימה" אמר אנצ'לוטי: "זה הישג מיוחד. הענקנו לאוהדים הרבה שמחה וזה הכי חשוב". דון קרליטו נשאל לגבי לכושרו של כריסטיאנו רונאלדו לקראת טורניר גביע העולם וענה בעקיצה: "לא דיברתי עם הצוות הרפואי של נבחרת פורטוגל".

אנצ'לוטי התייחס לקריירת האימון שלו ואמר: "אני מאמן 19 שנה, יש לי ניסיון, אבל עדיין יש בי תשוקה כמו ביום הראשון שלי כמאמן. ביום שלא ארגיש הנאה אעזוב את המקצוע. טוב לי במדריד: אני אוהב את העיר, הספרדים דומים לאיטלקים, ואני אוהב את זה".

אנצ'לוטי השיק גם אתר משלו ואמר על כך: "המטרה היא להיות קרוב יותר לאוהדים, אני אוהב להקשיב. ביקורת זה דבר טוב, כל מה שיכול לשפר את העבודה הוא מבורך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
איקר קסיאס שחקן ריאל מדריד חוגג. AP
"המועדון דיבר עם קסיאס, והוא שמח מאוד מהיותו חלק מהמועדון". קסיאס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully