וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל תשלם לטוטנהאם עוד 10 מיליון במסגרת עסקת בייל

סעיף בחוזהו של הוולשי קבע כי הבלאנקוס ישלמו במקרה של זכייה בליגת האלופות, ומחיר ההעברה שלו גדל ל-110 מיליון יורו

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. AP
גול של 10 מיליון יורו נוספים. בייל/AP

חשבתם שהמרוויחה היחידה מהזכייה בליגת האלופות היא ריאל מדריד? מסתבר שלא. טוטנהאם, ממנה נרכש גארת' בייל בקיץ האחרון, תכניס לקופת המועדון עשרה מיליון יורו נוספים, ותגדיל עוד יותר את הסכום העצום ממילא ששולם בעבור שירותיו של הוולשי - 100 מיליון יורו. על פי כלי תקשורת בספרד, סעיף בהסכם בין הבלאנקוס לתרנגולים קובע כי בנוסף למיליונים ששולמו על בייל, יהיה על ריאל לשלם עשרה מיליון יורו נוספים במקרה של "תרומה פעילה לליגת האלופות".

ספק אם כשנחתם החוזה בריאל חשבו כל כך רחוק, אך ההארכה הגיעה, בייל כבש את השער השני שפרץ את הסכר וכעת על פלורנטינו פרס למלא את חלקו בהסכם. דניאל לוי, שבימים אלה תר אחר מאמן שיחליף את טים שרווד, בוודאי ישמח לשלשל לכיסו את הסכום המכובד כדי להנחית פיגורה בעלת שיעור קומה.

בייל, אגב, ממשיך לסחוט מחמאות מריאל ולמרות שהיה אחראי על כמה החמצות גדולות לפני שכבש בגמר האלופות, זכה לשבחים ממאמנו, קרלו אנצ'לוטי. "בייל היה טוב לאורך העונה והוא יהיה טוב יותר בעונה הבאה", הבטיח המאמן האיטלקי. בייל כבש במהלך העונה 15 שערים והיה אחראי על כמה מהחשובים ביותר של הבלאנקוס העונה. למעט השער בגמר ליגת האלופות, הוא גם הרשית בצורה בלתי נשכחת בניצחון על ברצלונה בקופה דל ריי, תוך דהירה מחצי מגרש.

נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס במלון בו הקבוצה משתכנת בפורטוגל. AP
הגיע הזמן לפתוח את הכיס שוב, חביבי. פרס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully