וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: פיפו אינזאגי חתם על חוזה לשנתיים במילאן

חלוץ העבר המיתולוגי של הרוסונרי יאמן את הקבוצה עד יוני 2016 ולפי הדיווחים בארץ המגף הוא ישתכר כ-700 אלף יורו בשנה

פיליפו אינזאגי שחקן מילאן. Dino Panato, GettyImages
קופץ מקבוצת הנוער של מילאן לליגה של הגדולים. אינזאגי/GettyImages, Dino Panato

עכשיו זה רשמי: פיפו אינזאגי חתם היום (שני) רשמית על חוזה לשנתיים במילאן, ויאמן את הקבוצה במקומו של קלרנס סיידורף.

הולנדי החליף את מאסימיליאנו אלגרי בחודש ינואר , לאחר שמילאן קרטעה מתחילת העונה, אולם לא הצליח להביא לשינוי דרמטי בתוצאות, והרוסונרי סיימו את העונה במקום השמיני בסרייה A, וקוממו עליהם את אוהדי הקבוצה, אשר הורגלו להיות בטופ של הכדורגל האירופי בשלושת העשורים האחרונים.

מילאן הודיעה היום רשמית כי היא מפטרת את סיידורף מתפקיד המאמן וממנה במקומו את חלוץ העבר שהפך לאחד מסמליה הגדולים. "מועדון הכדורגל מילאן מודיע רשמית שקלרנס סיידורף פוטר, ואת הקבוצה יאמן פיפו אינזאגי עד ל-30 ביוני 2016". ב"גאזטה דלו ספורט" פורסם שסופר-פיפו יתשכר ב-700 אלף יורו לעונה.

פיליפו אינזאגי חלוץ מילאן חוגג. Claudio Villa, GettyImages
יהיה מעניין לראות איך הוא יחגוג את שעריה של מילאן כמאמן. סופר-פיפו/GettyImages, Claudio Villa

אינזאגי אימן בשנים האחרונות את קבוצת הנוער של המועדון והצעיד אותה להישגים. זאת לאחר שביולי 2012, אחרי קריירה ארוכה ומפוארת שנמשכה כ-20 שנה, הוא תלה את הנעליים.

אינזאגי עבר מיובנטוס למילאן ב-2001 ושיחק בה 11 שנה עד שפרש ונענה להצעת הרוסונרי להתמנות למאמן קבוצת הנוער של המועדון. לאחר פיטוריו של מאסימיליאנו אלגרי עלה שמו של אינזאגי כמחליף אפשרי ולם לבסוף התפקיד ניתן לקלרנס סיידרוף. למרות שההולנדי החל לצבור ניצחונות בתחילת דרכו, מילאן המשיכה לא להרשים ואיבדה גובה בהמשך. קברניטי המועדון החליטו לבצע שינוי שיפיח רוח חיים במועדון הפאר שזכה ב-7 אליפויות אירופה ויחזק את הקשר עם האוהדים הממורמרים בסן סירו, שהתרגלו במשך שנים להיות בטופ של אירופה ובשנים האחרונות חווים רצף של אכזבות.

סופר-פיפו נחשב לאחד החלוצים הגדולים בתולדות הכדורגל האיטלקי. "האיש שנולד בעמדת נבדל" הפך לסמל של מילאן, וזכה איתה בשתי אליפויות אירופה (2003, 2007) כשהוא תמיד מספק את הסחורה במאני-טיים ומתהדר בשיא של שמונה שערים במעמדי גמר. אינזאגי, שנחשב לסקורר מחונן, רשם גם 25 שערים ב-57 משחקים בנבחרת איטליה, איתה זכה בגביע העולמי ב-2006.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully