וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבזורי: "ההבדל בין 4 הפרש לשוויון הוא לא משמעותי"

אמונה גדולה ואופטימיות במכבי חיפה לקראת המשחק השני בגמר הפלייאוף נגד מכבי תל אביב (ד', 20:45). הירוקים צפויים לעמוד לדין בעקבות אירועי המשחק הראשון

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי חיפה תתארח מחר (רביעי) ביד אליהו במשחק השני בגמר הפלייאוף ביד אליהו מול מכבי תל אביב (20:45, ערוץ 1) כשהמטרה של הירוקים היא לזכות באליפות שנייה ברציפות על ידי מחיקת פיגור 4 נקודות הפרש מהמשחק הראשון (81:77). הקבוצה של דני פרנקו תערוך הערב (שלישי) את האימון המסכם ברוממה, כשבקבוצה יש אמונה גדולה שניתן לגבור על אלופת אירופה בביתה, אך כדי לעשות זאת יצטרכו הירוקים לקלוע באחוזים טובים יותר מחוץ לקשת, להכניס יותר שחקנים לעניינים מאשר במשחק הראשון, ולאבד פחות כדורים.

דגן יבזורי שחקן מכבי חיפה מול טייריס רייס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"הראינו הרבה אופי, כמו שאנחנו עושים לאורך רוב העונה". יבזורי/ברני ארדוב

"היה חסר לנו קצת מזל, נפלנו לבור במחצית הראשונה אבל הראינו הרבה אופי, כמו שאנחנו עושים לאורך רוב העונה", סיכם דגן יבזורי את ההתמודדות במשחק הראשון, "טיפה ריכוז במהלכים האחרונים ואיבוד או שניים שברחו לנו מהידיים, וזה היה נגמר אחרת. ההבדל בין 4 הפרש או שוויון לא משמעותי לדעתי. נצטרך לבוא לנצח בנוקיה, אין ברירה".

על היכולת הפושרת שלו ושל רוב חבריו הוסיף הקלע המצוין: "אף אחד לא רעד, אנחנו שחקנים מנוסים והיינו במעמדים האלה. יש ימים שזה נכנס יותר ויש ימים שזה נכנס פחות, אין מה להתעכב על זה יותר. החטאנו והפסדנו, נקווה לקלוע ולנצח ביום רביעי. בסך הכול אנחנו משחקים כקבוצה, אם הצלחנו להישאר עם שני שחקנים שעשו את הנקודות, זה מה שנעשה. זה לא משנה מאיפה הנקודות מגיעות, זה תלוי בקבוצה השנייה, על מי היא שומרת יותר. הם עשו עבודה טובה על שאר החבר'ה, וזהו. דונטה ובריאן סחבו אותנו ונצטרך לעזור להם יותר ביום רביעי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דני פרנקו מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
יישאר? פרנקו/ברני ארדוב

כ-3,000 ירוקים ינסו להעניק לקבוצה את האווירה הביתית ביותר שהם יכולים ביד אליהו מחר. בחיפה ממשיכים להתעקש לא לעסוק בעונה הבאה, אך כבר בימים שלאחר המשחק צפוי הבעלים ג'ף רוזן להפגש עם דני פרנקו ועם סוכניהם של דונטה סמית' ובריאן רנדל כדי לנסות להשאיר את השלושה במועדון. דגן יבזורי ובן רייס מחזיקים בחוזה, ואילו עם עידו קוז'יקרו צפויה חיפה להגיע לסיכום על הארכת חוזהו.

חיפה צפויה לעמוד לדין משמעתי בעקבות אירועי המשחק הראשון, כשבמהלך המשחק נקראו קריאות כנגד שמעון מזרחי ומוני פנאן, כשכזכור הוצאו מחוץ לתקנון במהלך סדרת הפלייאוף בין הפועל תל אביב להפועל אילת. כמו כן חיפה צפויה לעמוד לדין על השלכת חפץ מיציע האוהדים אל עבר הפרקט במהלך הרבע השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully