וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן רוט: "מה שהצגנו לא מספיק לקרב על האליפות"

9.6.2014 / 7:50

רכז מכבי חיפה התאכזב אך נותר אופטימי לקראת הגומלין. בקבוצה התלוננו על השיפוט: "מכבי לא צריכה עזרה מהשופטים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי חיפה הפסידה אמש (ראשון) 81:77 את המשחק הראשון בגמר הפלייאוף של ליגת העל שנערך ברוממה, וכדי לזכות באליפות שנייה ברציפות תצטרך לנצח ביד אליהו ביום רביעי ב-5 נקודות הפרש ומעלה. הירוקים ירדו למחצית בפיגור 10 נקודות הפרש, והציגו מחצית שנייה שונה לחלוטין, בה הצליחו להשוות את התוצאה מספר פעמים, אך החטאות של לייאפים ושלשות פנויות מנעו מהם להפוך את התוצאה ואת המומנטום, ובסופו של דבר לצאת עם פיגור מהמשחק הראשון.

בצוות המקצועי אמרו לשחקנים בסיום כי לא צריך להסתכל על ההפרש מהמשחק הראשון, וכעת כל מה שנותר לעשות זה לבוא למשחק ביום רביעי, לנצח ולזכות באליפות, וכי ההבדל בין 4 נקודות הפרש לשיוויון כמעט ולא קיים במשחק בן 40 דקות. בסביבת חיפה התלוננו בסיום על השיפוט, כשעיקר הטענות היו לשלוש עבירות התוקף שנשרקו כנגד דונטה סמית' ברבע השלישי ולשריקה לצעדים כנגד עידו קוז'יקרו ברבע האחרון. "מכבי תל אביב מספיק טובה והיא לא צריכה עזרה מהשופטים", אמרו בסביבת הקבוצה.

מכבי ת"א גברה 77:81 על מכבי חיפה במשחק הראשון בגמר

בריאן רנדל: "לא שיחקנו מספיק טוב כדי להפעיל עליהם לחץ"

שי האוזמן על התאמת סגנון המשחק של דיוויד בלאט ל-NBA

טייריס רייס שחקן מכבי תל אביב מול מורן רוט שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"מקווה שנשחק 40 דקות בנוקיה כמו ששיחקנו במחצית השנייה". מורן רוט/ברני ארדוב

"מה שהצגנו לא הספיק למחצית הראשונה לקרב על האליפות", אמר מורן רוט לוואלה! ספורט בסיום המשחק, "אני מקווה שנשחק 40 דקות בנוקיה כמו ששיחקנו במחצית השנייה, כי שיחקנו את המשחק האגרסיבי שלנו ולא נתנו סלים קלים, שלא כמו בחצי הראשון שנתנו להם להרגיש בנוח במגרש שלנו. אולי התרגשנו בהתחלה, אבל באנו במחצית השנייה עם מוטיבציה ואמונה והורדנו את היתרון ואנחנו באים אופטימיים וחזקים לקראת החצי השני של הגמר".

הגארד שקלע 6 נקודות התייחס ל-17 איבודי הכדור של קבוצתו, 16 מהם אחרי שלושה רבעים, ולעובדה שבריאן רנדל ודונטה סמית', שקלעו 56 מתוך 77 הנקודות של הירוקים, היו היחידים שתפקדו בשורות הקבוצה, "אנחנו קבוצה שרצה הרבה ולפעמים אנחנו מאבדים יותר מדי כדורים, כדי לעצור את מכבי תל אביב נצטרך להוריד את מספר איבודי הכדור בנוקיה. אנחנו מכבי חיפה ולאורך כל העונה הראינו שחמישה או שישה שחקנים קולעים בדאבל פיגרס אז אנחנו מנצחים את המשחק, וזה מה שנצטרך לעשות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
בריאן רנדל שחקן מכבי חיפה מול סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
צריכים יותר עזרה. בריאן רנדל/קובי אליהו

בעוד רוט ודגן יבזורי, שני שחקנים שהיו נהדרים בסדרה נגד הפועל ירושלים, הציגו משחק בינוני, שני שחקנים שהיו חלשים מאוד היו טרנס רודריק, שסיים עם 2 נקודות ב-1 מ-6 מהשדה, ואדריאן הנינג שלא קלע ב-5 נסיונות, "אנחנו חייבים לשחק הרבה יותר טוב", אמר הנינג לוואלה! ספורט, "בריאן רנדל ודונטה סמית' היו במעמד הזה בעבר וזכו באליפות, ביחד עם המנהיגות של מורן ועידו, אנחנו נשענים על השחקנים האלה, אבל אנחנו חייבים לתת יותר, אני חייב לעלות מהספסל ולקלוע, וככה גם השחקנים האחרים".

על הסיכוי במשחק ביום רביעי הוסיף הפורוורד האמריקאי, "נצטרך להביא את האינטנסיביות והמאמץ שהראינו במחצית השנייה ולהציג אותו לאורך כל המשחק בנוקיה. אנחנו קבוצה יותר טובה ממה שהצגנו במחצית הראשונה, ושיחקנו הרבה יותר טוב במחצית השנייה. נהיה חייבים להיות טובים יותר בנוקיה".

בחיפה מעריכים כי בזכות הסיכוי שנותר לזכות באליפות כל 2,500 הכרטיסים שהוקצו לירוקים למשחק ביד אליהו ימכרו. במנהלת הליגה היו מרוצים מרמת הארגון של המשחק הראשון בסדרה ומעריכים כי משחק הגמר יהיה מלא ב-11 אלף צופים.

הירוקים צפויים לעמוד לדין בעקבות הקריאות כנגד שמעון מזרחי ומוני פנאן וכן על השלכת חפץ לפרקט במהלך הרבע השלישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully