וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק 1 בגמרסל: מכבי ת"א ניצחה 77:81 את מכבי חיפה

האלופה מכבי חיפה נתנה פייט ונהנתה ממשחק ענק של דונטה סמית' (29 נק') בריאן רנדל (27 נק'), אבל מכבי תל אביב קיבלה מטייריס רייס ערב מופלא בו הגארד קלע 30 נקודות ב-30 דקות והוליך את הצהובים לניצחון 75:81 במשחק הראשון של גמר הפלייאוף. הגומלין ביום ד'

צילום ועריכה: קובי אליהו
טייריס רייס שחקן מכבי תל אביב חוגג, מאחוריו גיא פניני. ברני ארדוב
האיש של מכבי תל אביב. טייריס רייס בערב השיא שלו בליגת העל/ברני ארדוב
עידו קוז'יקרו שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
חיפה צריכה ניצחון בחמש הפרש כדי לשמור על האליפות. קוז'יקרו/קובי אליהו

מכבי תל אביב ניצחה הערב (ראשון) את מכבי חיפה ברוממה בתוצאה 77:81 ועשתה צעד נוסף לעבר החזרת צלחת האליפות למועדון. אחרי תצוגת השיא שלו בפיינל פור היורוליג, טייריס רייס שוב היה שם למען דייויד בלאט והחברים בצהוב. הגארד המצוין של מכבי תל אביב קבע שיא עונה כשהפגיז 30 נקודות ב-30 דקות משחק, הראה שהוא המנהיג של אלופת אירופה, וערב מופלא שלו בהגנה ובהתקפה הצליח למחוק משחק מצוין מצדם של דונטה סמית' (29 נקודות) ובריאן רנדל (27 נקודות), שכיכבו בשורות האלופה מכבי חיפה. הגומלין ביום רביעי ביד אליהו פתוח לחלוטין.

הצהובים, ללא יוגב אוחיון ואנדריאה ז'יז'יץ', פיגרו בפתיחה, אבל יכולת טובה של ריקי היקמן וטייריס רייס הורידה אותם ביתרון 10 במחצית. הירוקים היו מצוינים ברבע השלישי, הצליחו לעצור את הצהובים בהגנה וברבע הרביעי הצליחו להשוות. אבל איבודי כדור והחטאות של שחקני חיפה מנעו ממנה לחולל מהפך, וטייריס רייס התעלה במאני-טיים, ויחד עם נקודות של דייויד בלו ואלכס טיוס, הצליח לעצור את הסחף ולהבטיח את ניצחונה של מכבי תל אביב. עתה חיפה יודעת שכדי לשמור על צלחת האליפות ולהשיג ריפיט סנסציוני עליה לנצח את מכבי תל אביב ביד אליהו בחמש נקודות הפרש. ביום רביעי היא תנסה לעמוד במשימה ואילו מכבי תל אביב תרצה לנצח לעיני אוהדיה בהיכל ולהשיב את צלחת האליפות למועדון.

במהלך כל המשחק נזרקו חפצים מצד שני הקהלים אל הפרקט, ארבע דקות לסיום נזרקה כוס שתייה מיציע אוהדי מכבי תל אביב לעבר הפרקט וחלפה סמוך לראשו של מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב מול דונטה סמית' שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
כמעט טריפל דאבל וגם כמעט ניצחון. דונטה סמית'/קובי אליהו
בריאן רנדל שחקן מכבי חיפה מול סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
חיפה פתחה טוב, מכבי תל אביב המשיכה טוב יותר. רנדל מעל שחורציאניטיס/קובי אליהו

רבע 1

החמישייה של מכבי חיפה כללה את מורן רוט, דונטה סמית', אלכס צ'וברביץ', בריאן רנדל וטרנק רודריק. מכבי תל אביב פתחה עם ריקי היקמן, גיא פניני, סילבן לנדסברג, דווין סמית' וסופוקליס שחורציאניטיס. המשחק נפתח עם סל של דונטה סמית' וחיפה המשיכה ל-0:5. רק אחרי שתיים וחצי דקות הצהובים עלו על הלוח מסל של היקמן. ריצת 0:6 של מכבי תל אביב העבירה אליה את היתרון. בלאט הכניס את רייס, ובלו החליף את פניני. שהצהובים עלו ל-9:12 בזכות שליטה של שחורציאניטיס בצבע. רנדל הוריד גג גדול לרייס, עידו קוז'יקרו נכנס בחיפה והמארחת ניסתה להחזיר את היתרון לידיה, אולם הצהובים ברחו ל-11:19 בזכות ריצת 2:11. שלשה של בן רייס נענתה בשלשה של בלו. סל של טייריס רייס חתם את הרבע ומכבי תל אביב הוליכה 19:27 בתום הרבע הראשון.

דונטה סמית' הוליך את חיפה עם 8 נקודות ברבע, בריאן רנדל הוסיף 5. ריקי היקמן וסופוקליס שחורציאניטיס היו הקלעים הבולטים במכבי תל אביב עם 7 כל אחד. חיפה קלעה ברבע הזה ב-86 אחוז לשתיים ו-25 אחוז לשלוש, מכבי תל אביב קלעה ב-60 אחוז לשתיים ו-40 אחוז לשלוש. חיפה איבדה חמישה כדורים לעומת אחד של מכבי תל אביב.

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
ריצת 2:11 העניקה את היתרון לצהובים, שלא שמטו אותו. סמית'/קובי אליהו
אוהדי מכבי חיפה. קובי אליהו
היה חם ברוממה/קובי אליהו

רבע 2

טייריס רייס היה מצוין במכבי תל אביב בתחילת הרבע, אבל דונטה סמית' ודגן יבזורי השאירו את חיפה קרובה. ההגנה של מכבי חיפה לא הצליחה לעצור את לנדסברג ואפשרה למכבי תל אביב זריקות פנויות. שלשה של היקמן העלתה את אלופת אירופה ליתרון 10. הקצב המהיר נמשך ובלאט הכניס את אלכס טיוס ופניני. שתי דקות לפני סוף הרבע הספסל של מכבי תל אביב סיפק 17 נקודות לעומת 4 בלבד של חיפה, ופרנקו לא מצא את השחקן שיתעלה ויסגור את הפער. שלשה של דווין סמית' ממש עם סוף שעון ה-24 נפסלה כי נקלעה אחרי הזמן, ובמחצית הובילה מכבי תל אביב 37:47.

טייריס רייס הוליך את קלעי מכבי תל אביב עם 15 נקודות במחצית, היקמן הוסיף 10. דונטה סמית' ובריאן רנדל קלעו 14 כל אחד לחיפה. חיפה קלעה ב-69 אחוז לשתיים ו-11 אחוז לשלוש, מכבי תל אביב קלעה ב-47 אחוז לשתיים ו-42 אחוז לשלוש.

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב מול דונטה סמית' שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
הקצב המהיר שיחק לידי הצהובים. סמית' מול סמית'/ברני ארדוב
דונטה סמית' שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
ספג עבירות תוקף שמנעו מחיפה להוביל. דונטה סמית'/קובי אליהו

רבע 3

מכבי תל אביב פתחה את הרבע בסל של סופו, ושמרה אישית בהגנה. מורן רוט איבד כדור, ורנדל הרים את הקהל במהלך של סל ועבירה של היקמן. דווין סמית' ספג עבירה רביעית וירד לספסל, סופו ביצע עבירה לא ספורטיבית על דונטה סמית' וחיפה חזרה למשחק כשצימקה למינוס 5. דונטה סמית' ספג עבירת תוקף, בלו הפגיז שלשה, אבל הירוקים המשיכו לדחוף קדימה והשוו ל-57:57. דונטה סמית' ספג עוד עבירת תוקף, ומכבי חיפה לא הצליחה לעלות ליתרון. טייריס רייס היה האיש של מכבי תל אביב באותן דקות. הגארד הוליך ריצת 2:10 והחזיר למכבי תל אביב את השליטה במשחק. יבזורי הפגיז שלשה, היקמן קלע אחת משתיים מהקו והקבע השלישי הסתיים ביתרון 62:69 למכבי תל אביב.

מורן רוט שחקן מכבי חיפה מול טייריס רייס. ברני ארדוב
רוט וחיפה עלו אגרסיבים לרבע השלישי, רייס דאג לשמור על יתרון הצהובים/ברני ארדוב
טייריס רייס שחקן מכבי תל אביב מול בן רייס שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
לקח את המשחק לידיים. רייס מול רייס/קובי אליהו

רבע 4

שתי הקבוצות הציגו יכולת רעה בהתקפה ברבע האחרון. רייס המשיך להיות האיש של מכבי תל אביב בהתקפה אבל החטיא מספר זריקות. הקהל דחף את חיפה,ושלשה גדולה של יבזורי צימקה ל-70:68. רייס המשיך לאבד במכבי תל אביב, ודונטה סמית' השווה ל-70:70. בן רייס החטיא וחיפה פספסה הזדמנות לעלות ליתרון. היקמן קלע רק אחת משתיים מהקו, בן רייס ויבזורי החטיאו בחיפה, בלו והיקמן החטיאו אצל הצהובים. דווין סמית' יצא בעבירה חמישית ורנדל קלע רק אחת משתיים והשווה ל-71:71 כשנותרו 2:07 דקות לסיום. שלשה של רייס העלתה את מכבי תל אביב ל-73:76. דונטה סמית' צימק, בלו קלע שתיים מהעונשין ומכבי תל אביב הוליכה 75:78 כשנותרו 45 שניות לסיום. רנדל החטיא מתחת לסל בזכות הגנה מצוינת של רנדל, בלו קבר שלשה גדולה 15.4 שניות לסיום ומכבי תל אביב עלתה ל-75:81. דונטה סמית' צימק מהקו ובסיום מכבי תל אביב ניצחה 77:81 במשחק הראשון מבין שניים בגמר סל.

ג'ף רוזן בעלים מכבי חיפה. קובי אליהו
השחקנים שלו היו קרובים, אבל לא הצליחו לחולל מהפך. הבעלים של מכבי חיפה ג'ף רוזן/קובי אליהו
טייריס רייס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
זה נגמר בריקוד הניצחון של רייס/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: טייריס רייס 30 נקודות (5 מ-11 לשתיים, 4 מ-7 לשלוש) ו-7 אסיסטים, ריקי היקמן 14, דייויד בלו 12 (3 מ-5 לשלוש), סופוקליס שחורציאניטיס 9, אלכס טיוס וסילבן לנדסברג 6 כל אחד, דווין סמית' 4, כן שותפו גיא פניני ובן אלטיט.

קלעו למכבי חיפה: דונטה סמית' 29 (8 מ-9 לשתיים, 1 מ-5 לשלוש), 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, בריאן רנדל 27 (8 מ-14 לשתיים) ו-7 ריבאונדים, דגן יבזורי 7, מורן רוט 6, בן רייס ואלכס צ'וברביץ' 3, טרנק רודריק 2, כן שותפו עידו קוזי'קרו, ואדריאן הנינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully