וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג שיא לגלושקו: טיפסה למקום ה-82 בעולם

הישראלית זינקה 16 שלבים בזכות ההישג שרשמה ברולאן גארוס. פאר עלתה שני מקומות ל-86. סלע עלה למקום ה-107

בבוקר שאחרי גמר הרולאן גארוס, שמר רפאל נדאל גם על פסגת הדירוג העולמי. מלך החימר, שהיה מאבד את המקום הראשון אם היה מפסיד לנובאק דג'וקוביץ', הבטיח לעצמו שבוע נוסף בצמרת על חשבון יריבו הסרבי, שמפגר אחריו ב-170 נקודות דירוג בלבד.

סטניסלאס ואוורינקה ורוג'ר פדרר עדיין נמצאים במקומות 3 ו-4 בהתאמה, כשאנדי מארי חזר לחמישייה המובילה עם טיפוס מהמקום ה-8 ל-5. את הטופ 10 סוגרים תומאס ברדיך, דויד פרר, חואן מרטין דל פוטרו, מילוש ראוניץ' וארנסט גולביס, שזינק לא פחות משבעה שלבים בזכות העלייה לחצי גמר הרולאן גארוס. גם גאל מונפיס רשם עלייה מרשימה של 8 שלבים עד למקום ה-20.

רפאל נדאל מניף את גביע הרולאן גארוס. AP
שמר על התואר, ועל הפסגה. רפאל נדאל/AP

אצל הנשים, סימונה האלפ המשיכה בהתקדמות המטאורית שלה, וטיפסה שלב נוסף, עד למקום השלישי בעולם. מריה שראפובה, שניצחה אותה בגמר הרולאן גארוס, עלתה מהמקום ה-8 ל-5. בפסגת הדירוג עדיין נמצאות סרינה וויליאמס ונה לי, במקום הרביעי מדורגת אגניישקה רדוואנסקה. אחרי שראפובה ממוקמות פטרה קביטובה, ילנה ינקוביץ', ויקטוריה אזרנקה ודומיניקה ציבולקובה.

בגזרת הישראליות, יוליה גלושקו קיבלה תגמול נאה על ההעפלה הנהדרת לסיבוב שלישי ברולאן גארוס, כשזינקה 16 שלבים עד למקום ה-82 - דירוג שיא בקריירה שלה. שחר פאר עלתה שני מקומות למקום ה-86. דודי סלע עלה שלושה מקומות למקום ה-107, אמיר ויינטרוב ירד שני שלבים למקום ה-194.

הטניסאית הישראלית יוליה גלושקו. רויטרס
תגמול נאה. יוליה גלושקו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully