וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כשאתה מגיע לסן אנטוניו, צפה שיקרו דברים מוזרים"

ג'ייסון טרי משוכנע שהתקלה במזגן הייתה מכוונת: "פעם התקלחנו שם במים קפואים, פעם אחרת חדר ההלבשה היה מלא זבובים, הם מוכנים לעשות הכל". סונדרס: "ללאב אין זכות להיות מתוסכל"

דרון וויליאמס שחקן ברוקלין נטס עם ג'ייסון טרי. Rich Pedroncelli, AP
לא שוכח את המקרים שחווה בסן אנטוניו. טרי, מימין/AP, Rich Pedroncelli

משחק מספר 2 בגמר ה-NBA כבר בפתח וייערך הלילה (בין ראשון לשני, 3:00, ספורט 5), אך בארצות הברית עדיין עסוקים בשערוריית המזגן שארעה במספר מספר 1. האם מדובר בצירוף מקרים או תקלה מכוונת? תלוי את מי שואלים. שחקני מיאמי, ולברון בפרט, התלוננו על החום הכבד שהורגש באולם וגרג פופוביץ' הבטיח בסיום המשחק כי "עד המשחק הבא נשלם את חשבון החשמל שלנו". ג'ייסון טרי, מי שהתארח בעבר עשרות פעמים אצל הספרס, בעיקר כשחקן דאלאס השכנה מטקסס, מעלה את האפשרות שמדובר באקט מכוון.

לברון ג'יימס מוכן: "אני כבר מרגיש הרבה יותר טוב"

אוהדי סן אנטוניו לועגים ללברון ג'יימס

רביץ מנתח את הניצחון של הספרס במשחק מספר 1

פורוורד מיאמי היט לברון ג'יימס. AP
אפילו הוא מת מחום. לברון/AP

"פופוביץ' עשה את זה כל כך הרבה פעמים", אמר לרדיו ESPN. "אני לא יודע אם זו קונספירציה או לא, אבל אני אומר לך, סן אנטוניו זה מקום שקשה מאוד לשחק בו. אני זוכר טוב מאוד פעם אחת שבה התקלחנו במים קרים, או פעם אחרת שבה היו מאות זבובים בחדר ההלבשה. העונה כשהגענו לשם חיכה לנו נחש בחדר ההלבשה. הם עושים הכל, הכל כדי להיכנס לך לתוך הראש שלך. כשאתה מגיע לסן אנטוניו, תצפה שמשהו כזה יקרה לך. מיאמי נפלה קורבן לזה".

אגב, הארנה בסן אנטוניו כבר הולידה מקרה מוזר נוסף, כשבעונת 2010-2011 עטלף התעופף לפתע באולם במהלך משחק ומאנו ג'ינובילי תפס אותו. ב-NBA כבר הודיעו שהתקלה תוקנה וכי המזגן יהיה מוכן ומזומן לפעולה לקראת המשחק הלילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן מינסוטה טימברוולבס פליפ סונדרס. Jonathan Daniel, GettyImages
מותח ביקורת. סונדרס/GettyImages, Jonathan Daniel

* פרשיית קווין לאב ממשיכה לעורר סקרנות ב-NBA. כוכב מינסוטה, ששמו נקשר במעבר למספר רב של קבוצות בליגה, טען לפני מספר ימים כי "הוא מאוכזב ומתוסכל ממינסוטה", וכעת הגיע זמנו של הנשיא והמאמן פליפ סונדרס לענות. "אין לו שום זכות להרגיש מאוכזב או מתוסכל. או שאתה חלק מהבעיה או שאתה חלק מהפיתרון. אם כבר, רק הקבוצה צריכה להיות מאוכזבת, אבל אף אחד באופן אישי לא יכול להרגיש ככה. אמרתי את זה גם לקווין גארנט בעבר - אתה זה שמרוויח כל כך הרבה כסף, אז היי, זו האחריות שלחך. אתה צריך להצדיק את הסכומים האלה. מאז גארנט לקח אחריות בכל רגע נתון".

* ג'יימס ג'ונסון, פורוורד ממפיס, נעצר אמש בטנסי בחשד שהיכה וחנק את אשתו בביתם. משטרת ממפיס הודיעה כי היא עדיין אוספת ראיות ותתן פרטים נוספים לגבי המקרה בימים הקרובים.

קווין לאב, מינסוטה טימברוולבס. AP
סופג ביקורת. לאב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully