וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס מוכן: "אני כבר מרגיש הרבה יותר טוב"

כוכב מיאמי יהיה כשיר למשחק מספר 2 מול סן אנטוניו: "נתייחס למשחק כאילו אין מחר". פופוביץ' שוב מתבדח, פארקר מוכן לאתגר

לברון ג'יימס, מיאמי היט. AP
כבר רגיל לביקורת. לברון/AP

גמר ה-NBA המרתק יימשך בלילה שבין ראשון ושני, כשמיאמי תנסה לאזן את הסדרה ל-1:1 ולגנוב את יתרון הביתיות. כוכב המשחק הראשון - המזגן בסן אנטוניו - תוקן, לשמחתם של כל המעורבים, וכעת עוברות שתי הקבוצות להתעסק בכדורסל, ולא במערכת המיזוג.

לברון ג'יימס, שסבל מהתכווצויות שרירים ונעדר מדקות ההכרעה של המשחק הראשון, ספג ביקורת קשה, אבל כבר חושב קדימה. היום (שבת) הוא התייחס למצבו הגופני: "המצב הרבה יותר טוב. הכאבים מתחילים להתפוגג, אני מניח שמחר ארגיש אפילו יותר טוב, אבל אין סיכוי שאנסה לבחון את הגוף שלי עכשיו באימון".

כוכב מיאמי אמר ש"אני לא רוצה ללכת רחוק מדי ולגמור את כל הדלק מהמיכל, אבל נהיה חייבים להתייחס למשחק השני כאילו אין מחר. אתן כל מה שאוכל לתת, בתקווה שאוכל להשפיע על המגרש".

לברון קיבל ביממה האחרונה טיפול יסודי שכלל עירויים של כמויות גדולות של נוזלים, טיפולי קרח ועיסויים, ובנוסף עבד על אופני כושר עם קרדיולוג. "נשארו רק עוד שבועיים עד סוף העונה, ורק אחר כך נלך לנוח", אמר. אחר כך נשאל על האמירה שלו לפיה הוא "המטרה הכי קלה בספורט", ואמר: "אני לא חושב את זה, אני יודע את זה". את השאלה האחרונה במסיבת העיתונאים שאל אותו דווקא דווין וייד: "דיברת פה הרבה זמן, אתה מוכן לבוא לאימון?". על כך ענה לו לברון: "אימון? לא המשחק, אתה מדבר על האימון?", במחווה לקטע הבלתי נשכח של אלן אייברסון.

גרג פופוביץ' המשיך לשעשע את העיתונאים בטקסס, וכשנשאל כמה הזריקות מחוץ לקשת שינו את הכדורסל ב-NBA, השיב: "אני שונא שלשות. עבורי זה מרגיש כמו רמאות, זה לא כדורסל, אבל אתה חייב להשתמש בזה, ואתה בצרות אם לא תשתמש בזה". על טים דאנקן, שהיה נפלא במשחק הראשון, אמר פופ: "הדבר היחיד שהוא אי פעם דרש ממני זה להיות רכז. זה סיפור אמיתי. הוא חושב שהוא רכז".

על המעבר של הקבוצה שלו מקבוצה הגנתית להתקפית, השיב: "אנחנו לא טובים כמו שהיינו פעם בהגנה, אז אם זה ככה, אנחנו צריכים לעשות משהו בצד השני כדי לחפות על כך. שינינו את הקצב שלנו לאורך השנים. במשחק האחרון היה לנו קצב מהיר, אבל איבדנו 23 כדורים. זה לא מה שאנחנו מחפשים. יש קו דק בנושא הזה. לדעתי מחר לא תראו כל כך הרבה איבודים של שתי הקבוצות".

"אנחנו יודעים שמיאמי יכולה לנצח כאן, זה הולך להיות משחק מאוד מכריע בסדרה", אמר טוני פארקר. גם הרכז הצרפתי התבקש להתייחס לדבריו של פופוביץ' על כך שדאנקן מעוניין לרכז והשיב בחיוך: "אני רוצה לשמור על התפקיד שלי. ברור שטימי מוסר מצוין, אז פעם בעשרה משחקים כשהוא לוקח את הכדור ומתחיל לעלות למעלה, אני נותן לו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מאמן סן אנטוניו ספרס גרג פופוביץ'. GettyImages
לא מפחדים. סן אנטוניו/GettyImages
שחקן סן אנטוניו ספרס מאנו ג'ינובילי. GettyImages
שחקן סן אנטוניו ספרס מאנו ג'ינובילי/GettyImages
שחקן סן אנטוניו ספרס טוני פארקר. GettyImages
שחקן סן אנטוניו ספרס טוני פארקר/GettyImages
שחקן סן אנטוניו ספרס טים דאנקן. GettyImages
שחקן סן אנטוניו ספרס טים דאנקן/GettyImages

עוד על גמר ה-NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully