וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי תל אביב מעוניינת בקשר סראגוסה

3.6.2014 / 20:55

אוסקר עוקב אחרי פאקו מונטנייס (27), קשר ימני שגדל במחלקת הנוער של ברצלונה. על חזרתו אמר: "זה הזמן הנכון"

עורך וידאו: ליאור נאור

פחות מיממה לאחר שסיכם על חזרה לקרית שלום, מאמנה החדש-ישן של מכבי תל אביב, אוסקר גרסיה, כבר נרגש. הספרדי, שעל הסיכום עימו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, השאיר מכתב תגובה קצר למינויו הקרב באתר הרשמי של האלופה. במכתב גרסיה שפך מעט אור על הנסיבות שהובילו אותו לחזרה לישראל, אף שנראה היה שהקריירה שלו הולכת ומתקדמת למחוזות יוקרתיים יותר.

"כשקיבלתי את ההצעה ממכבי לחזור לתל אביב, ההחלטה היתה לי קלה – אני מכיר את הקבוצה, אני מכיר את המקום וחשוב מכל אני מכיר את האנשים", פתח המאמן. "כפי שאתם יודעים, אני מנהל את חיי בהתאם לרגשות שלי ואני מרגיש שזה הזמן הנכון לחזור. הדבר העיקרי שהדריך אותי לאורך כל הקריירה וזה דבר שתמיד אמרתי: השאיפה והרצון להתקדם. זו גם המטרה שלי במכבי. למרות המרחק, עקבתי אחרי מכבי במשך כל העונה וראיתי כמה היא תפקדה יפה. אבל זה לא אומר שמחכה לנו משימה קלה – כיוון שעלינו להוכיח באמצעות המון עבודה קשה ונחישות שאנחנו מסוגלים לעמוד בציפיות ובאתגרים העומדים בפנינו".

לסיום, אוסקר הוסיף מילות תודה לאנשי מכבי תל אביב: "אני רוצה להודות למיץ', ג'ק וג'ורדי על האמון שהביעו בי בפעם השנייה. כשעמדתי על הבמה בכיכר רבין במהלך חגיגות האליפות ואמרתי: 'הלב שלי צהוב ותמיד יהיה צהוב' התכוונתי לכל מילה. מעולם לא הייתי אדם שמרבה במילים או אחד שנואם נאומים, אז הזמן קצר והמלאכה מרובה. אני מחכה לחזור ולאמן שוב את מכבי וממתין למפגש המחודש עם האוהדים. יאללה מכבי!".

גרסיה בן ה-41 לבש את מדי ברצלונה בשנים 1992-1999 ושיחק בכל הנבחרות הצעירות של ספרד. בנוסף, הוא שיחק גם בוולנסיה ובאספניול. במהלך הקריירה שלו זכה גרסיה בארבע אליפויות בספרד עם ברצלונה, בשני גביעיםו בגביע המחזיקות. משנת 2010 הדריך את קבוצת הנוער של ברצלונה ומשם עבר למכבי תל אביב כאשר היה האיש שחתום על האליפות הראשונה של הצהובים אחרי עשור, ולאחר שנה שבה הדריך את ברייטון, הוא שב לקרית שלום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמח לחזור. אוסקר עם החברים הישנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

קשר ספרדי בדרך?

24 שעות חלפו מאז אוסקר גרסיה סיכם על חזרתו למכבי תל אביב, ובספרד כבר טוענים שהמאמן סימן שחקן רכש אותו ירצה לראות בעונה הבאה במדים הצהובים. מדובר בפרנסיסקו "פאקו" מונטנייס, קשר ימני ספרדי בן 27 שבילה את השנים האחרונות בסראגוסה. מונטנייס גדל במחלקת הנוער של ברצלונה ואף רשם הופעה אחת בקבוצה הבוגרת - אי שם במאי 2006, כשלפני כן שיחק פעמים רבות בקבוצת ב' ו-ג' של המועדון. לאחר מכן עבר לקבוצת המילואים של ויאריאל, ושיחק שנתיים גם באלקורקון. ברזומה שלו 3 הופעות בנבחרת הנערים של ספרד, שלוש בנוער, שתיים בנבחרת הצעירה וארבע בנבחרת עד גיל 23.

בשנתיים האחרונות בסראגוסה שיחק הקשר 70 פעמים וסיפק תשעה שערים. את העונה החולפת העביר בליגת המשנה בספרד, כשב-35 הופעות כבש ארבע פעמים. על פי הדיווח בתקשורת הספרדית, אוסקר רצה לצרף את הקשר עוד בעונה שעברה, כשאימן את ברייטון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קשר סראגוסה פאקו מונטנייס. GettyImages
שם מעניין. מונטנייס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully