וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: אוסקר גרסיה סיכם לשנתיים במכבי תל אביב

המאמן בן ה-41 שב לקרית שלום בתום עונה אחת, לאחר שסיכם על חזרתו עם ג'ורדי קרויף. הצוות המקצועי צפוי להגיע עמו. אשתקד אימן בברייטון בליגת המשנה באנגליה ולא הצליח להוביל אותה לפרמיירליג

עורך וידאו: ליאור נאור

בוידאו: ג'ורדי קרויף מדבר על התוכניות שלו במכבי תל אביב

אוסקר גרסיה הוא המאמן הבא של מכבי תל אביב, כך נודע לוואלה! ספורט. לאחר הפסקה של עונה אחת, בה אימן בברייטון, הספרדי בן ה-41 סיכם עם ג'ורדי קרויף והצוות הניהולי על חזרתו לקרית שלום בשנתיים הקרובות. כל מה שנותר כעת זה להמתין לחתימה הרשמית שתתבצע בימים הקרובים. ביחד עם גרסיה צפויים לשוב מאמן הכושר חואן טוריחו ועוזר המאמן רובן מרטינס.

אוסקר אימן את מכבי תל אביב ב-2012/13, והוביל את המועדון לזכייה באליפות ראשונה לאחר עשור. בעונה שעברה אימן את ברייטון והוביל אותה לפלייאוף ההעפלה לפרמיירליג, אך הודח בחצי הגמר על ידי דרבי. לאחר שהובס במשחק השני בשלב זה, הודיע המאמן לראשי הקבוצה שהחליט לעזוב.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, נציגיו של גרסיה נפגשו היום (שני) עם סוכנו של המאמן, פרה גווארדיולה. בפגישה הגיעו הצדדים לסיכום על שובו של האקס לקרית שלום. ג?ורדי קרויף תר אחר אופציות חלופיות לפאולו סוזה כבר כמה חודשים, זמן רב לפני עזיבתו של הפורטוגלי. ברשימות של ההולנדי היו סאנצ?ס פלורס, ואלרי קרפין ומאמנים נוספים. כמו כן, לקרויף הוצעה האופציה למנות את פפה מל, מאמן ווסט ברומיץ? לשעבר.

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה (במרכז) לצד המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף ונציג הבעלים ג'ק אנגלידיס. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
חוזר למקום שבו היה כל כך אהוד. גרסיה עם קרויף ואנגלידיס/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

כזכור, מכבי תל אביב הודיעה על עזיבתו של פאולו סוזה לבאזל בשבוע שעבר, לאחר עונה אחת במועדון. בין המועמדים שהוזכרו היו הרוסי ואלרי קרפין ואוסקר גרסיה. "מכבי תל אביב, הבעלים וההנהלה, מבקשים להודות לפאולו וכל הצוות שעבד תחתיו עבור התרומה המשמעותית שלהם לעונה מוצלחת ביותר", נמסר בהודעה הרשמית. "פאולו סייע להתקדמות ולהתפתחות המועדון תוך הטמעה של מוסר העבודה והמקצוענות שבמכבי תל אביב כה מעריכים".

גרסיה בן ה-41 לבש את מדי ברצלונה בשנים 1992-1999 ושיחק בכל הנבחרות הצעירות של ספרד. בנוסף, הוא שיחק גם בוולנסיה ובאספניול. במהלך הקריירה שלו זכה גרסיה בארבע אליפויות בספרד עם ברצלונה, בשני גביעיםובגביע המחזיקות. משנת 2010 הדריך את קבוצת הנוער של ברצלונה ומשם עבר למכבי תל אביב כאשר היה האיש שחתום על האליפות הראשונה של הצהובים אחרי עשור, ולאחר שנה שבה הדריך את ברייטון, הוא שב לקרית שלום.

ביחד עם גרסיה צפויים לשוב מאמן הכושר חואן טוריחו ועוזר המאמן רובן מרטינס.

לידיעה הראשונית על הפגישה בין נציגי גרסיה למכבי ת"א

רשמית: סוזה עזב את מכבי תל אביב ועבר לבאזל

עידן סוזה במכבי תל אביב: שלב אחרי שלב

היעד הבא של מכבי תל אביב: תומר חמד

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. נמרוד סונדרס
הרבה זכרונות טובים מישראל. סוזה/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully