וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מציעה לחמד חוזה עם סעיף יציאה

הצהובים מנסים לפתות את חלוץ מאיורקה באמצעות חוזה שיתבטל בחודש יוני, במקרה של הצעה אטרקטיבית מאירופה

שחקן מאיורקה, תומר חמד. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
מכבי תל אביב מנסה לפתות. תומר חמד/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

מכבי תל אביב מציעה לתומר חמד חוזה שיתבטל במהלך חודש יוני, במידה שהחלוץ יקבל הצעה אטרקטיבית יותר מאחת הליגות הבכירות באירופה. המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף שם לעצמו כמטרה עליונה לצרף את חמד או את עדן בן בסט. מאחר שבן בסט חתום בטולוז, וזו דורשת לא מעט כסף תמורתו, מנסה קרויף לפתות את חמד שיסיים בעוד שבועיים את העונה בספרד ויהיה חופשי.

חמד המחזיק בדרכון פולני משוכנע כי הוא יכול להמשיך לקבוצה אחרת באירופה. מעברו כאמור חופשי ולכן הוא מאמין כי יהיו לו הצעות. בשיחות שמתנהלות בין קרויף לחמד בצורה ישירה וללא מתווכים, הביע החלוץ את רצונו לנסות ולמצות תחילה את האופציה האירופית. קרויף מבין לליבו של חמד ואפילו מסכים שכל שחקן ישראלי צריך להמשיך באירופה, אם יש לו ביקוש. זו הסיבה שההצעה שהונחה בפני חמד מדברת על כך שהוא יחתום במכבי תל אביב ואם עד סוף חודש יוני, תגיע לו הצעה טובה יותר מאחת הליגות הבכירות באירופה, מכבי תשחרר אותו מהחוזה ללא תמורה.

ההערכה היא שמכבי מוכנה לשלם לחמד כ-400 אלף יורו נטו לעונה בחוזה לשנתיים. גם בגזרת בן בסט נמשכות השיחות וכמו שכבר פורסם השבוע בוואלה, מכבי מוכנה להעניק לו חוזה כמעט זהה לזה עליו חתם ערן זהבי. יחד עם זה נאמר לבן בסט שהסכומים הגבוהים שיקבל מותנים בכך שישתחרר מטולוז בהשאלה ללא תמורה.

עדן בן בסט שחקן טולוז. GettyImages
הצהובים לא מוותרים. בן בסט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully