וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ואלרי קרפין מועמד לתפקיד המאמן

הצהובים יצרו קשר עם שחקן העבר הרוסי, ששיתף פעולה עם חיים רביבו בסלטה ויגו. קרפין, שדובר ספרדית ומעסיק אנשי צוות ספרדים, פוטר במרץ מספרטק מוסקבה

מאמן ספרטק מוסקבה לשעבר, ואלרי קרפין. Epsilon, GettyImages
עונה על הפרופיל שג'ורדי קרויף חיפש עד עכשיו במכבי תל אביב. קרפין/GettyImages, Epsilon

ג?ורדי קרויף החל לעבוד על אופציות חילופיות לפאולו סוזה כבר לפני כמה חודשים ויצר קשר עם מספר מאמנים, מולם בדק את נכונותם להגיע לקבוצה במקרה שהפורטוגלי יעזוב. כעת, לאחר שפאולו סוזה אכן התפטר ועזב לבאזל, במכבי תל אביב עובדים על מציאת מאמן שיחליפו ואחת האופציות שעלו היא ואלרי קרפין, קשר העבר הרוסי ששיחק בין היתר עם חיים רביבו בסלטה ויגו.

לפי גורמים המעורים בפרטים, הצהובים יצרו קשר עם קרפין לפני מספר שבועות. קרפין דובר ספרדית שוטפת ושיחק בספרד בין 1994 ל-2005 (בויגו שיחק חמש שנים, החל מ-1997). ב-2005 פרש כשחקן ריאל סוסיאדד.

ב-2008 מונה למנהלה המקצועי של ספרטק מוסקבה, וב-2009 מינה עצמו למאמן הקבוצה במקומו של מיכאל לאודרופ. בהמשך התפטר בעצמו, חזר והחליף את אונאי אמרי ב-2012 ובמרץ העונה עזב סופית. קרפין תמיד העסיק בצוותו אנשים ספרדים, מה שעונה על הפרופיל שג?ורדי קרויף חיפש עד כה במכבי תל אביב.

כפי שפורסם עם עזיבת סוזה, המועמד המוביל של הצהובים להחליף את הפורטוגלי בתפקיד הוא אוסקר גרסיה, מי שהוליך את הקבוצה לאליפות רק לפני שנתיים והתפטר הקיץ מתפקידו כמאמן ברייטון האנגלית. גרסיה לא שלל את האופציה לחזור לאמן את הצהובים, אך שמו הוזכר ברשימותיהן של קבוצות כסלטיק, ווסט ברומיץ? וסאות?המפטון. לפי ?דיילי מייל?, נציגים של הסיינטס כבר פנו אל סוכניו של הספרדי בימים האחרונים. כפי הנראה גרסיה ינסה למצות את האופציות באירופה, אך אם לא ישיג חוזה בקבוצה בכירה, הכול פתוח לגבי אופציית החזרה לקרית שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully