וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: פאולו סוזה עוזב את מכבי ת"א ועובר לאמן את באזל

28.5.2014 / 17:28

המאמן עוזב את המועדון אחרי עונה אחת בלבד בתפקיד ויחליף את יאקין אצל אלופת שוויץ. במכבי תל אביב מסרו: ”מודים לסוזה על תרומתו למועדון”. האלופה תנסה כעת להחזיר את אוסקר גרסיה שהתפטר מברייטון

ברני ארדוב

עכשיו זה רשמי: פאולו סוזה עוזב את תפקידו כמאמן מכבי תל אביב ויאמן בעונה הבאה את באזל אלופת שוויץ. מועמדותו של סוזה לבאזל הייתה באוויר כבר תקופה ארוכה וכעת הגיע האישור מהאלופה שהוציאה הודעה בנושא ומסרה: "מכבי תל אביב, הבעלים וההנהלה, מבקשים להודות לפאולו וכל הצוות שעבד תחתיו עבור התרומה המשמעותית שלהם לעונה מוצלחת ביותר. פאולו סייע להתקדמות ולהתפתחות המועדון תוך הטמעה של מוסר העבודה והמקצוענות שבמכבי תל אביב כה מעריכים".

במקביל להודעה הרשמית של הצהובים, הודיעה אלופת שוויץ, באזל, שסוזה חתם לשלוש שנים. הפורטוגלי פגש את באזל בשנתיים האחרונות שש פעמים כמאמן וידאוטון ומכבי תל אביב.

רק אתמול דיווחנו: סוזה יאמן את באזל בעונה הבאה

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
עוזב וזה רשמי. פאולו סוזה/קובי אליהו

המועמד המוביל כעת להחליף את פאולו סוזה בתפקיד הוא אוסקר גרסיה, מי שהוליך את הקבוצה לאליפות רק לפני שנתיים והתפטר הקיץ מתפקידו כמאמן ברייטון האנגלית.

סוזה מונה למאמן מכבי תל אביב ביוני 2013 כמחליפו של אוסקר גרסיה. הפורטוגלי קיבל חוזה לשנתיים והוביל את הקבוצה במוקדמות ליגת האלופות שם הודחו הצהובים על ידי באזל (4:3 בסיכום שני המשחקים). בהמשך, העפילה מכבי תל אביב לשלב הבתים של הליגה האירופית ללא משחק וסיימה קמפיין אירופי נהדר בהפסד בשלב הנוקאאוט מול אותה באזל (3:0 בסיכום שני המשחקים). בליגה, הצהובים הוליכו לאורך כל העונה וזכו באליפות שנייה ברציפות עם 16 נקודות הפרש על פני הפועל באר שבע (שווה לשיא הליגה בשיטת שלוש הנקודות) ו-77.7 אחוזי הצלחה. סוזה בן ה-43 יחליף בבאזל את המאמן המוערך מוראט יאקין ויוביל את הקבוצה בעונה הבאה בשלב הבתים של ליגת האלופות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully