וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחנת רדיו פרסמה ראיון עם מרקיניוס. הבלם: "זה לא אני"

על פי תחנת RAC 1 מקטלוניה, בלם פ.ס.ז' עלה לשידור והצהיר: "רוצה לשחק בברצלונה". השחקן טוען: "מדובר בזיוף"

מרקיניוס (משמאל), אדריאן ראביו שחקני פריס סן ז'רמן. AP
היה או לא היה? מרקיניוס/AP

יממה אחרי הדיווחים על סיכום הטרייד הגדול בין ברצלונה לפריס סן ז'רמן, במסגרתו יעבירו הקטלאנים את דני אלבס ו-20 מיליון יורו לאלופת צרפת תמורת מרקיניוס הצעיר, התגאתה הערב (שלישי) תחנת הרדיו RAC 1 כי בידיה ציטוטים של מרקיניוס המביע את רצונו לעבור מיידית לברצלונה. האמנם?

ברצלונה סיכמה עם פ.ס.ז': דני אלבס ו-20 מיליון תמורת מרקיניוס

לא רק מרקיניוס: ברצלונה בעקבות מירנדה מאתלטיקו מדריד

על פי הפרסומים, מרקיניוס אמר לתחנת הרדיו מקטלוניה: "השאיפה שלי היא לשחק עבור ברצלונה בעונה הבאה, לא עוד בפ.ס.ז'. בארסה טובה יותר. מבחינתי זה יהיה חלום שמתגשם. הכוונה שלי היא להגיע לברצלונה ולשתף פעולה עם שחקנים כמו ניימאר ומסי".

הראיון הרדיופוני הכה גלים מהר מאוד והציטוטים תפסו את הכותרות הראשיות באתרים הנחשבים "ספורט" ו-"אל מונדו דפורטיבו", אך מרקיניוס טען שזה כלל לא היה הוא שעלה לשידור. הבלם הצעיר החליט להגיב באמצעות חשבון הטוויטר שלו, בו כתב, בצרפתית, שמדובר בזיוף: "הציטוטים ברדיו RAC1 מומצאים ושקריים לחלוטין. זה אפילו לא המילים שלי, זה לא הקול שלי".

בינתיים, בברצלונה מכחישים כל אפשרות שאלכסיס סאנצ'ס יעבור ליובנטוס. "הוא לא למכירה", טען נשיא ברצלונה ג'וספ מריה ברתומיאו. "לא הצבנו אותו ברשימת ההעברות, יש לו חוזה אצלנו והוא עשה עונה מצוינת. אנחנו לא יודעים דבר על התעניינות מצד יובנטוס. איתנו אף אחד לא דיבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully