וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מתפרקת? טיאגו בדרך לצ'לסי, גודין לבאיירן

בספרד טוענים שהקשר יצטרף לדייגו קוסטה ויחתום אצל מוריניו. ברצלונה חושקת במירנדה, דייגו ריבאס חתם בפנרבחצ'ה

שחקן אתלטיקו מדריד דייגו גודין. AP
יעזוב את אתלטיקו? גודין/AP

באתלטיקו מדריד עדיין מלקקים את הפצעים אחרי ההפסד הדרמטי והכואב לריאל מדריד בגמר ליגת האלופות לפני שלושה ימים, אך ביום שאחרי, הקבוצה של דייגו סימאונה מנסה להתמודד בעיקר הביקוש האדיר לשחקניה המובילים בקרב הקבוצות הבכירות ביבשת שמאיימות לפרק את אלופת ספרד מנכסיה.

אחרי שדייגו קוסטה, הכוכב הגדול של הקבוצה ומלך השערים שלה סיכם בצ'לסי, בספרד מדווחים היום שגם טיאגו, הקשר המחונן של הקבוצה שחוזהו מסתיים בסוף יוני, ישחק בעונה הבאה אצל ז'וזה מוריניו. על פי הדיווחים טיאגו כבר הודיע שלא יסכים להאריך את חוזהו במועדון ויעדיף להצטרף לדייגו קוסטה בלונדון. מוריניו מייעד לשחקן מקום קבוע בקישור האחורי והוא צפוי למלא את החלל שהותיר דויד לואיז שעבר לפריס סן ז'רמן.

צ'אבי שחקן ברצלונה מול טיאגו שחקן אתלטיקו מדריד. GettyImages
יצטרף לדייגו קוסטה. טיאגו מול צ'אבי/GettyImages

אבל זה לא הסוף. בצרפת מדווחים היום שפפ גווארדיולה ובאיירן מינכן מתכוונים להסתער בחלון ההעברות על דייגו גודין, הבלם האורוגוואי המצוין שכבש את שער האליפות ונתן עונה נהדרת. על פי הדיווח בפראנס פוטבול גווארדיולה ערך פגישת עבודה עם הנהלת באיירן והבהיר שהוא מייעד לגודין תפקיד מפתח במרכז ההגנה אחרי העזיבה של דניאל ואן בויטן ולאור העובדה שהחולייה האחורית של באיירן לא הרשימה בעונה החולפת. מי שעשוי להצטרף לגודין ברשימת העוזבים בקיץ הוא חברו למרכז ההגנה מירנדה הברזילאי. "הספורט" הקטלאני מדווח שבלם אתלטיקו עשוי להגיע לברצלונה וזה יקרה אם המו"מ עם מרקיניוס מפריס סן ז'רמן לא ייצא לפועל.

ואם זה לא מספיק, אז "האס" מדווח היום שדייגו ריבאס, הקשר הברזילאי שהצטרף באמצע העונה החולפת לאתלטיקו, חתם על חוזה לשלוש שנים בפנרבחצ'ה. על פי הדיווח הטורקים הצליחו לגבור על סנטוס הברזילאית שחשקה גם היא בשירותיו של השחקן. אין ספק שלאתלטיקו מצפה קיץ לא פשוט והמשימה של דייגו סימאונה לשמור על הסגל שלו תהיה קשה ביותר לנוכח הביקוש על שחקניו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully