וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברצלונה סיכמה על רכישת מרקיניוס

הבלם הברזילאי יגיע לקטלוניה תמורת 20 מיליון יורו ומעבר של דני אלבס לפריס סן ז'רמן. חלילוביץ' חתם רשמית לחמש שנים

מרקיניוס שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער. AP
הברזילאי החדש של ברצלונה? מרקיניוס/AP

עידן לואיס אנריקה בברצלונה נפתח ברעש גדול. שבוע אחרי שמינויו של המאמן הפך רשמי, הקטלאנים מחזקים במרץ את הסגל לקראת העונה הבאה. על פי דיווחים בצרפת ובספרד, ברצלונה סגרה סופית את עסקת מרקיניוס, בלמה המוכשר של פריס סן ז'רמן, כשהפריזאים יקבלו בתמורה את המגן דני אלבס ומעל 20 מיליון יורו. מרקיניוס בן ה-20, שנחשב לאחד הבלמים המבטיחים בעולם, יתפוס את מקומו של הקפטן הוותיק קרלס פויול, שהודיע על פרישה. בכל מקרה, בכוונתה של ברצלונה לצרף בלם נוסף וותיק יותר לסגל.

מרקיניוס הצעיר, שנרכש על ידי פ.ס.ז' מרומא תמורת 32 מיליון יורו רק בקיץ שעבר וכבש חמישה שערים בכל המסגרות בעונת הבכורה שהסתיימה באליפות, רצה לעזוב בעקבות הגעתו של דויד לואיז, שנרכש מצ'לסי תמורת 49.5 מיליון יורו וצורף רשמית במהלך סוף השבוע שעבר. השחקן שיכול לשמש גם כמגן ימני (עשה זאת ברומא ובפ.ס.ז') היה מועמד לברצלונה עוד בקיץ שעבר, אך אז הצרפתים ניצחו במאבק.

דני אלבס בן ה-31, שנמצא בברצלונה מאז זו רכשה אותו מסביליה ב-2008, סיכם את תנאיו בפ.ס.ז' כבר לפני כחודש וצפוי לחבור בהגנת הקבוצה לבני ארצו טיאגו סילבה, דויד לואיז, אלכס ומקסוול.

ניימאר של ההגנה: הכירו את מרקיניוס

שחקן נבחרת קרואטיה אלן חלילוביץ'. GettyImages
יתחיל בקבוצת המילואים. אלן חלילוביץ'/GettyImages

* ילד הפלא הקרואטי אלן חלילוביץ', שכבר סיכם לפני כמה חודשים בשורות ברצלונה, חתם היום רשמית על חוזה לחמש שנים. הקטלאנים ישלמו לדינמו זאגרב 2.2 מיליון יורו עבור הקשר הכישורני, שאמר לאחר החתימה כי "זה יום גדול מאוד בשבילי, אני מאושר. אני אוהד ברצלונה מאז ומתמיד, ומדבר מעט קטלאנית. ויסקה ברצלונה!".

* ג'רארד פיקה האריך את חוזהו עד 2019, ואמר: "לדעתי שאוכל לסיים את הקריירה שלי כאן זה מאוד משמח, אני מקווה שנוכל להמשיך להצליח, כפי שכבר עשינו". הנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו התמוגג: "זה מאוד חשוב, הוא הבלם הטוב בעולם והוא חלק מרכזי מהפרויקט החדש שלנו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully