וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישי כדיר: "אפשר למצוא פתרונות גם לסופו"

27.5.2014 / 9:26

אילת השוותה את הסדרה מול מכבי ת"א, וחושבת על אירופה. מו"מ להארכת חוזהו של וויט. אביו של המאמן קטש הלך לעולמו

שחקני הפועל אילת חוגגים. ברני ארדוב
הקדישו את הניצחון לקטש/ברני ארדוב

הפועל אילת רשמה אמש (שני) את אחד הניצחונות הגדולים שלה בשנתיים האחרונות בליגת העל כשגברה 71:81 על מכבי תל אביב, אך שמחת הניצחון נמהלה באבל במהלך הלילה לאחר שאביו של מאמן הקבוצה, עודד קטש, הלך לעולמו. בסיום המשחק המריא מאמן אילת בחזרה למרכז כדי לשהות לצד אביו ברגעיו האחרונים. אביו ליווה אותו לאורך כל הקריירה מאז גילאי הילדים ועד לקריירת האימון שלו. שחקני אילת הקדישו אמש את הניצחון למאמן, שהעביר את המשחק למרות הקושי הגדול.

בעקבות הבשורה המרה מכבי תל אביב פרסמה הודעה: "מועדון הכדורסל מכבי תל אביב משתתף בצערו של עודד קטש - חבר יקר, מאמן ושחקן ענק, מגדולי הסמלים של מכבי תל אביב בכל הזמנים - במות אביו רפאל. תנחומינו הכנים לעודד ולכל משפחת קטש. מי ייתן שלא יידעו עוד צער".

מאמן הפועל אילת עודד קטש. מגד גוזני
המריא בחזרה לאזור המרכז מיד בסיום. קטש/מגד גוזני

"מעבר לזה שסופו לא היה, ההבדל היה באגרסיביות, לא היינו אגרסיביים במשחק הראשון, וזה שהיינו צמודים איתם במחצית הראשונה זה היה שקר כי הם לא שיחקו טוב, ובמחצית השנייה הם העלו את הרמה", התייחס אלישי כדיר, שקלע 11 נקודות, לניצחון של קבוצתו, "סופו זה יתרון, במיוחד בליגה שלנו. מכבי מתחלקת לשתיים, כשסופו על המגרש וכשסופו לא על המגרש. אין ספק שזה יותר קל כשהוא לא שם. אפשר למצוא פתרונות גם לסופו, נדע איך לעצור אותו. עצם זה שאנחנו קרובים ככה, ומסתכלים להם בעיניים זה חשוב. מכבי קבוצה מדהימה, אבל זה אתגר, לבוא לנוקיה ולנסות לגנוב ניצחון". על העבודה שדיוויד בלאט הסביר את ההפסד של מכבי תל אביב בעייפות אמר כדיר: "אין לי מה לומר על עייפות, כולנו עייפים. זה פלייאוף, וזה הזמן למצוא את האנרגיות".

ברמה המקצועית מרוצים מאוד באילת מהיכולת של הגארד האמריקאי טריקו וויט, שהצטרף במהלך העונה לאחר שחרורו של טרנס רודריק, והחלו בשיחות על מנת להחתימו לעונה נוספת. בקבוצה, וגם מצידו של השחקן, מאמינים שיגיעו לכדי סיכום עוד לפני סיום העונה. במקביל באילת שוקלים את האפשרות לשחק בעונה הבאה ביורוצ'אלנג', בעקבות ההישגים של העונה הנוכחית והעונה שעברה. בקבוצה מאמינים שעם הגעת היציעים החדשים אל אולם בגין, שיגדיל את האולם בכ-800 מקומות, יוכלו לכסות על ההשתתפות במפעל האירופי.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אלישי כדיר שחקן הפועל אילת מול דייויד בלו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"מכבי קבוצה מדהימה, אבל זה אתגר, לבוא לנוקיה ולנסות לגנוב ניצחון". כדיר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully