וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "זו תוצאה של החודשים האחרונים". MRI לאוחיון

מאמן מכבי ת"א מאוכזב וכועס על בלו: "עבירה לא במקום". מסתמן: נקע לאוחיון. עוזר מאמן אילת: "אפשר לנצח בסדרה"

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. קובי אליהו
מאוכזב מהתצוגה של שחקניו. בלאט/קובי אליהו

תחושת האופוריה של מכבי תל אביב החזיקה מעמד בדיוק שבוע. אלופת אירופה ירדה הערב (שני) לקרקע ורשמה הפסד ראשון מאז הזכייה, אחרי 81:71 באילת. החבורה של עודד קטש השוותה את סדרת חצי גמר הפלייאוף ל-1:1 בזכות תצוגה מצוינת של טריקו וויט וקווין פאלמר (19 נקודות כל אחד), ותנסה להדהים את הצהובים ביד אליהו ביום חמישי. בכל מקרה, הסדרה תחזור לאילת למשחק רביעי בעקבות הניצחון של הקבוצה הסימפטית של קטש הערב. אגב, כ-50 אוהדי אילת המחזיקים במינויים נותרו מחוץ לאולם בעקבות העומס שנוצר ביציעים.

אם לא די במחלה של סופוקליס שחורציאניטיס, שגרמה להיעדרותו מהמשחק, הונחתה על בלאט בשורה מדאיגה נוספת, בדמות פציעתו של יוגב אוחיון. הרכז נפגע במהלך הרבע השלישי לאחר נחיתה לא טובה על הקרסול, ולא שב לפרקט. אוחיון יעבור מחר בדיקת MRI, כדי להעריך את חומרת הפציעה. על פי ההערכות הראשוניות של אנשי מכבי תל אביב, מדובר בנקע בלבד.

אילת ניצחה את מכבי ת"א והשוותה את סדרת חצי הגמר

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב עם אפיק ניסים שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
בשורה מדאיגה. אוחיון/ברני ארדוב

טריקו וייט, שהצטיין עם 19 נקודות ו-10 ריבאונדים, אמר בסיום: "זה מרגיש טוב, התכוננו אליהם כל השבוע, הגענו עם הגישה הנכונה. ננסה להגיע עם אותה גישה גם למשחק השלישי".

עוזר המאמן של אילת, עידן לנקרי, נשמע אופטימי באשר לסיכויים של קבוצתו בסדרה: "אנחנו מאמינים. אנחנו רוצים את זה, מכבי קבוצה נהדרת למרות הניצחון היום. יש עוד דרך ארוכה, אבל אנחנו מרגישים שאנחנו יכולים לעשות את זה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אלישי כדיר שחקן הפועל אילת מול דייויד בלו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עבירה גסה בסיום. בלו/ברני ארדוב

דייויד בלאט ניסה להסביר את נפילת המתח של הצהובים: "מברוק לאילת, אנחנו לא באנו לשחק הערב, חד וחלק. זאת סוף סוף התוצאה של כל מה שעברנו בחודשיים האחרונים. אילת ניצלה את זה. לא שיחקנו טוב באף פרמטר, לנצח ולהפסיד זה חלק מהמשחק, אנחנו צריכים לחזור טוב יותר בחמישי".

לגבי הפציעה של יוגב אוחיון: "אני מודאג מאוד, זו פציעה שחוזרת על עצמה לאורך כל הקריירה של יוגב, לא רק השנה. חבל שהוא נפצע, אבל אני מקווה שיהיה בסדר".

לגבי השיפוט אמר בלאט: "מה שנאמר בוגאס, נשאר בוגאס".

לגבי העבירה שביצע דייויד בלו במהלך האחרון על קווין פאלמר, אמר בלאט: "הפאול האחרון של בלו לא היה במקום".

על חסרונו של שחורציאניטיס: "סופו הוא פקטור אצלנו, אין ספק, זה השפיע על המשחק שלנו, אבל זה לא כל הסיבה להפסד. זה היה יותר עייפות מנטאלית ופיזית, כשאתה בא לשחק משחק קשה במיוחד בחוץ, לפעמים זה קשה למצוא את הברק כשאתה צריך כדי לנצח משחק כזה, ולא מצאנו אותו היום".

גיא פניני הוסיף: "אני לא מייחס את כל מה שקרה להפסד היום, פשוט לא הצגנו את היכולת שאנחנו רגילים להציג בחודשיים-שלושה האחרונים. זריקות לא נכנסו, אחוזי קליעה נמוכים, לא שמרנו טוב, ושיחקנו נגד קבוצה מצוינת. אילת שיחקה מצוין ומגיע לה כל הכבוד. נצטרך לעשות את ההתאמות שלנו, ולנצח את המשחק השלישי".

סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב מול יינסי גייטס שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
בלאט כבר מתגעגע. שחורציאניטיס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully