וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש במכבי תל אביב: יוגב אוחיון סיים את העונה

27.5.2014 / 9:35

הפציעה של רכז מכבי תל אביב חמורה מכפי שחשבו, והוא סובל מקרע ברצועת הקרסול. המשמעות: הוא יחמיץ בוודאות את יתר משחקי חצי גמר הפלייאוף, ואולי אף את העונה כולה. וויצ'יץ': "לא הגענו מוכנים פיסית למשחק באילת"

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב עם אפיק ניסים שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
בשורות רעות מאוד מכיוונו. אוחיון/ברני ארדוב

מכבי תל אביב חזרה אמש (שני) מאוכזבת לביתה לאחר שהפסידה 81:71 להפועל אילת במשחק השני בחצי גמר הפלייאוף. הקבוצה של דיוויד בלאט פיגרה לאורך כל המשחק, וגם ניסיון קאמבק הירואי, בסגנון מילאנו וצסק"א, נבלם על ידי הקבוצה המארחת. אם ההפסד לא הספיק, איבדה מכבי במהלך הרבע השלישי את יוגב אוחיון, שעלול לא לחזור לשחק העונה. ההערכה הראשונית הייתה שמדובר בנקע בלבד, אך בבדיקה שנערכה לו התברר כי הפציעה חמורה יותר, וכי הוא סובל מקרע ברצועת הקרסול. אוחיון יחמיץ בכל מקרה את יתר המשחקים בחצי גמר הפלייאוף, וחלקים מסדרת הגמר, אם מכבי תל אביב תעפיל לשם. סופוקליס שחורציאניטיס שחלה ביום לפני המשחק, צפוי לשוב להתאמן בימים הקרובים.

בטיסה חזרה לתל אביב לא נראו הצהובים מיואשים מדי. בעוד השחקנים מחכים לטיסה בטרמינל באילת, ניהלו מנהל הקבוצה ניקולה וויצ'יץ' והמאמן דיוויד בלאט שיחה ארוכה. בסיום המשחק שוחח מאמן מכבי עם צוות השיפוט ארוכות, לאחר שבא אליהם בטענות במהלך ההתמודדות. במכבי הדגישו כי לא השיפוט הוביל להפסד, ובקבוצה אף הודו כי דיוויד בלו יצא בזול כשנשרקה לעברו עבירה בלתי ספורטיבית ולא הרחקה במהלך הדקות האחרונות, לאחר שביצע עבירה גסה על קווין פאלמר. אגב בלו, ראשי מכבי תל אביב אמרו אמש כי לא קיבלו ממנו שום מידע חדש לגבי כוונות הפרישה שלו.

מכבי תל אביב הגיבה היום רשמית למצבו של אוחיון: "מהבדיקה שנערכה הבוקר עולה כי יוגב אוחיון סובל מקרע ברצועות הקרסול. יוגב יטופל בפיזיותרפיה, ייעדר לפחות שבוע ונראה כי לא יוכל לחזור לסדרת חצי הגמר של מכבי תל אביב מול הפועל אילת".

אלישי כדיר שחקן הפועל אילת מול דייויד בלו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אין חדש לגבי הפרישה שלו. בלו/ברני ארדוב

"הגענו קצת עייפים, כל הבלאגן שמסביבנו השפיע קצת", אמר ניקולה וויצ'יץ' לפני ההגעה לתל אביב, "אסור לשכוח שסופו לא היה איתנו, ויש לו מאצ'אפ נהדר עם אילת. הם משחקים בבית יותר טוב ממה שהם שיחקו במשחק הראשון, החטאנו הרבה זריקות פנויות והם היו טובים בריבאונד ההתקפה, אז המכלול של הדברים הללו הוביל לתוצאה היום. ציפינו למשחק קשה, אבל האמנו שננצח. לטריקו וויט היה משחק נהדר, כל אילת הרגישה נהדר, ואנחנו לא היינו מוכנים פיזית למשחק הזה".

"שיחקנו ביום חמישי והפגנו יכולת טובה, והיום זה ארבעה ימים לאחר מכן, אין קשר בין הדברים", הכחיש היו"ר שמעון מזרחי שאדי החגיגות מהזכייה ביורוליג עוד השפיעו על שחקניו, "שיחקנו בלי סופו, יוגב אוחיון נקע את הרגל, וכמה שחקנים שלנו לא היו במיטבם. לאילת היה יום מצוין, והגיע לה לנצח. אילת היא קבוצה מצוינת, זה שהיא סיימה במקום חמישי לא אומר כלום, היא גברה על הפועל תל אביב ברבע הגמר, זה רק מוכיח כמה נכון לשחק בסדרות ולא לקבוע גורל אליפות בשיטה שאין לה שום מקום בעולם".

זאת הייתה הפעם השלישית העונה שמכבי תל אביב מפסידה את המשחק השני בסדרות לאחר שהפסידה במילאנו ובגן נר, כשבפעמיים הקודמות ידעו הצהובים לצאת מההפסד ולנצח את הסדרות 1:3, "לא יודע למה זה קורה, אבל אני מקווה שזה ייגמר כמו בשתי הסדרות הראשונות, זה מה שחשוב", התייחס וויצ'יץ' לנתון זה, "התוכניות שלנו השתנו, נוספו לנו קצת צרות ופחות זמן לנוח ולהתכונן לסדרת הגמר. להגיע לגמר זה משהו שמוסיף עלינו הרבה לחץ".

(עדכון ראשון: 7:40)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי עם המנהל ניקולה וויצ'יץ'. ברני ארדוב
וויצ'יץ' ומזרחי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully