וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו, זאת השנה הגדולה בחייך? "אולי כן, אולי לא"

כוכב ריאל לא התייחס לביקורת על החגיגה המוגזמת: "זכיתי בגביע, באלופות, בנעל הזהב ושברתי שיא הבקעות. זה חלום בשבילי"

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו חוגג שער בגמר ליגת האלופות. AP
לא הטעם של ואן ניסטלרוי. רונאלדו/AP

ברשת ובתקשורת העולמית לעגו לכריסטיאנו רונאלדו על החגיגה המוגזמת שלו אחרי כיבוש השער הרביעי בגמר ליגת האלופות, שחתם את הניצחון בתוצאה 1:4 על אתלטיקו מדריד. הורדת החולצה וחשיפת גופו השרירי יצרו תמונה אייקונית, שהזכירה את החגיגה של מריו באלוטלי במדי נבחרת איטליה ביורו 2012. בין שלל הביקורות בלטה זאת של רוד ואן ניסטלרוי שאמר, "החגיגה של רונאלדו היא לא הטעם שלי, היא מזלזלת מאוד בחבריו לקבוצה, כאילו שהם לא עשו כלום".

רונאלדו עצמו עסוק בלחגוג את הזכייה בליגת האלופות והתייחס בראיון קצר בעיקר להישג שרשם השנה עם ריאל מדריד. "זה היה לילה לא ייאמן. לזכות בדסימה בפורטוגל לעיני הקהל שלנו, חיכינו לזה הרבה שנים, אני שמח והגיע לנו כי שיחקנו יותר טוב מאתלטיקו", אמר רונאלדו. CR7 נשאל האם זאת השנה הגדולה בחייו, והשיב: "אולי כן, אולי לא, בכל שנה אני מנסה לעשות את כל מה שאני יכול ולעזור לקבוצה, אולי בגלל שזכינו בגביע המלך, בליגת האלופות, זכיתי בנעל הזהב ושברתי את שיא ההבקעות של ליגת האלופות, אז זה חלום בשבילי".

כוכבה של ריאל מדריד נשאל האם במהלך המשחק חשש שהתואר יברח לקבוצתו מהידיים. "תמיד האמנו. להבקיע בדקה ה-92 זה רגע עם הרבה מזל, אבל לחצנו ודחפנו כל הזמן, אני חושב שהגיע לנו להבקיע ארבעה שערים, החזקנו בכדור ויצרנו. אנחנו גאים בהישג, עבדנו קשה כל השנה בשביל זה, אני שמח עבור האוהדים זה מגיע להם. אנצ'לוטי הוא מאמן מדהים, פנטסטי, הוא גם בן אדם פנטסטי והתואר הזה מגיע לו".

צפו בכתב רשת "סקיי" מנסה לסחוט מילה מרונאלדו, ולבסוף מצליח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully