וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד חגגה, אנצ'לוטי לקח מיקרופון ושר

יממה לאחר הזכייה בדסימה, אנשי ריאל חגגו בכיכר סיבלס ובברנבאו עם אלפי האוהדים. רונאלדו תיעד את החגיגה בסלולאר

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד. AP
הלילה שלו. סרחיו ראמוס עם הגביע/AP

ריאל מדריד עדיין בעננים. בליל אמש (בין שבת לראשון), הבלאנקוס נסעו היישר משדה התעופה, לאחר החזרה מליסבון, אל כיכר סיבלס שם חגגו עם אלפי האוהדים את הזכייה בדסימה, אליפות אירופה העשירית, אחרי ה-1:4 על אתלטיקו בגמר. הערב, השחקנים והמאמן קרלו אנצ'לוטי עברו לשלב החגיגות הרשמיות שבסיומן הם הניפו את הגביע בסנטיאגו ברנבאו. הסוסיוס, חברי המועדון, הוזמנו לאצטדיון לקחת חלק בחגיגות וגם אוהדים מן השורה רכשו כרטיסים לאירוע המרגש.

שחקני ריאל מדריד פפה סרחיו ראמוס חוגגים. AP
החגיגות בעיצומן. שחקני ריאל מציגים את הגביע/AP
קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. AP
יש גביע. אנצ'לוטי בטירוף/AP

הקבוצה יצאה בשעות הערב מולדבאבס, מתקן האימונים שלה ונפגשה בפורטה דל סול עם נשיא האוטונומיה של מדריד, איגנסיו גונסאלס ועם שר החינוך, הנוער והספורט, לוסיה פיגאר. משם, החבורה השמחה בלבן נסעה שוב לסילבס, שם חיכתה אנה בוטייה, ראש עיריית מדריד. דניאל קרבחאל הציג לכולם את זקנו הצהוב ולוקה מודריץ' את התספורת החדשה.

ריאל מדריד חוגגת זכייה בליגת האלופות. רויטרס
ריאל מדריד חוגגת זכייה בליגת האלופות/רויטרס
שחקני ריאל מדריד חוגגים. AP
ותודה לאוהדים/AP

אנצ'לוטי שר עם השחקנים ואמר לאלפי האוהדים שהתקבצו בפוראטה דל סול: "אנחנו מודים לכם מאוד על קבלת הפנים. אנחנו מאושרים, תודה על העזרה שלכם לאורך העונה כולה". הקהל שר עם השחקנים: "כן, כן, כן, הדסימה כאן". פלורנטינו פרס הוסיף: "הגביע הזה הוא הסמל של המדרידאיות, של הקהילה שלנו, כי שתי קבוצות האוהדים בגמר, מאותה עיר, היו נפלאות. ייצגנו את מדריד בצורה נהדרת בזכות כולם. תודה לשחקנים שמעולם לא הפסיקו להאמין בעצמם ובחולצה שהם לובשים והמשמעות שלה".

ריאל מדריד חוגגת זכייה בליגת האלופות. רויטרס
ריאל מדריד חוגגת זכייה בליגת האלופות/רויטרס
גארת' בייל שחקן ריאל מדריד חוגג. AP
תמונה למזכרת. גארת' בייל/AP

האוהדים עצמם דאגו לשבח את השחקנים, והבהירו "השחקן הטוב ביותר בעולם נמצא בריאל מדריד. שום דבר הוא בלתי אפשרי מבחינתו. כריסטיאנו". כשהוא חמוש בטלפון הנייד, עבר רונאלדו וצילם את הקהל שמילא את הברנבאו, ויחד עם השחקנים, הוצג הגביע לקול תשואות הקהל.

מאז עליית השחקנים על כר הדשא, במגרש נראו לא מעט תינוקות וילדים קטנים כאשר כמעט כל שחקן אחז את ילדו והציג אותו לראווה. רגע השיא של האירוע היה כאשר אנצ'לוטי לקח את המיקרופון והחל לשיר בפני הקהל הרב את ההמנון של ריאל מדריד. השיר של קווינס, "we are the champions" התנגן בברנבאו ומיד עימו החלו זיקוקים באצטדיון.

איקר קסיאס שחקן ריאל מדריד. AP
זה שטעה וזה שהציל את ריאל. קסיאס עם ראמוס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully