וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי ניצחה את אינדיאנה ועלתה ל-1:2

ריי אלן תפר ארבע שלשות ברבע הרביעי, מוטט את הגנת הפייסרס והוביל את האלופה ל-87:99. לברון סיים עם 26 נק'

גארד מיאמי היט ריי אלן (שמאל) מול סנטר אינדיאנה פייסרס רוי היברט (ימין). AP
ווינר. אלן/AP

אחרי סוף שבוע של מנוחה התחדשו לפנות בוקר (ראשון) קרבות הפלייאוף ב-NBA והאלופה מיאמי אירחה את מוליכת המזרח אינדיאנה למשחק השלישי בסדרת גמר המזרח. הפייסרס פתחו מצוין, הובילו במחצית, אבל מיאמי כפתה משחק צמוד ברבע השלישי ועלתה ליתרון בסיומו. ואז ריי אלן קם מהספסל. הגארד האדיר של מימי קבר ארבע שלשות ברבע הרביעי, מוטט את הגנת הפייסרס והוביל את מיאמי לניצחון 87:99 שהעלה אותה ליתרון 1:2 בסדרה.

מיאמי - אינדיאנה 87:99 (1:2 להיט בסדרה)

הפתיחה הייתה של אינדיאנה, שסגרה את הסל ועלתה ליתרון 4:17 מדאנק של רוי היברט. שיין באטייה ולברון ג'יימס התעוררו במיאמי והצליחו לצמק ל-21:14 בסוף הרבע הראשון.

ברבע השני מיאמי נהנתה משלשות של נוריס קול וכריס בוש, אבל הפייסרס שמרו על יתרונם בזכות דקות טובות של לואיס סקולה. שלשה של ראסול באטלר קבעה 22:37 לאורחים באמצע הרבע והאלופה הייתה זקוקה להתעלות של אחד מכוכביה כדי לצאת מהבור. אז הגיעו שניים, לברון ודוויין וייד. הצמד קלע 11 מ-15 הנקודות האחרונות של ההיט ברבע, והפייסרס הובילו 38:42 במחצית.

רוי היברט אינדיאנה פייסרס מול מריו צ'אלמרס מיאמי היט. רויטרס
פתיחה מצוינת, סיום פחות טוב. היברט/רויטרס

ברבע השלישי מיאמי נגסה ביתרון הפייסרס ודאנק של ג'יימס העניק לה יתרון. לאנס סטיבנסון ופול ג'ורג' השאירו את הפייסרס צמודים, אבל נקודות של ג'יימס ופלאש העניקו למיאמי יתרון 64:71 בתום הרבע השלישי.

הרבע הרביעי נפתח בשלשה של וייד, ג'ורג' השיב בשלשה משלו, בוש ספג טכנית, ג'ור' צימק למינוס 2 מהקו והיה נראה שהמשחק הופך למותחן. עד שהגיע ריי אלן. הגארד האדיר עלה מהספל, קבר ארבע שלשות מארבע ניסיונות ברבע הרביעי, השווה בכך את שיאו האישי בפלייאוף כשמדובר במאני-טיים, והעלה את האלופה ליתרון 11. לאריק ספוסלטרה יש פריבילגיה לעלות אס כמו אלן מהספסל, ולאינדיאנה לא הייתה תשובה לגארד שמוטט אותה. בסיום מיאמי ניצח 87:99 ועלתה ל-1:2 בסדרה. המשחק הרביעי ייערך במיאמי בלילה שבין שני לשלישי, והפייסרס חייבים לגנוב ניצחון כדי להחזיר לעצמם את יתרון הביתיות.

לברון ג'יימס הוליך את קלעי מיאמי עם 26 נקודות (9 מ-14 מהשדה) ו-7 אסיסטים, דוויין וייד קלע 23 ב-9 מ-16 מהשדה, ריי אלן קלע 16 מהספסל, והאלופה צלפה 10 מ-18 מחוץ לקשת (55.6%) לעומת 6 מ-21 של הפייסרס מאותו טווח (28.6%). פול ג'ורג' הוליך את קלעי הפייסרס עם 17 ב-5 מ-13 מהשדה, רוי היברט קלע 16 אבל הוריד רק 2 ריבאונדים, לאנס סטיבנסון השלים דאבל-דאבל של 10 נקודות ו-11 ריבאונדים.

פורוורד מיאמי היט לברון ג'יימס (ימין) פורוורד אינדיאנה פיירס פול ג'ורג' (שמאל). AP
התעורר כדי לחולל מהפך. לברון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully