וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ייאמן: קליבלנד שוב תבחר ראשונה בדראפט

למרות סיכוי של 1.7 אחוז, הקאבס הגרילו את הבחירה מספר 1 בפעם השלישית בארבע שנים. מילווקי שנייה, פילדלפיה שלישית

ג'נרל מנג'ר קליבלנד קאבלירס, דייויד גריפין (שמאל) עם חבר ההנהלה, ג'ף כהן. AP
אפילו הם הופתעו. ג'ף כהן/AP

קליבלנד קאבלירס שוב תבחר ראשונה בדראפט של ה-NBA - כך עולה מההגרלה שהתקיימה הלילה (בין שלישי לרביעי). הקאבס קיבלו את הבחירה מספר 1 גם בשנה שעברה וב-2011, ובסך הכול שלוש פעמים בארבע השנים האחרונות. אפילו סגן יו"ר הפרנצ'ייז, ג'ף כהן, אמר הלילה ש"זה נראה סוריאליסטי".

הקאבס שב-2003 בחרו את לברון ג'יימס בבחירה הראשונה, לקחו את קיירי אירווינג ב-2011 ואת אנתוני בנט בשנה שעברה. האחרון סבל מעונת רוקי נוראית והוא והקבוצה הפכו מושא ללעג. קליבלנד תנסה להימנע מעוד פספוס וההערכות הן שהיא תבחר באנדרו וויגינס (קנזס), ג'ואל אמביד (קנזס) או ג'בארי פארקר (דיוק). האפשרויות מפתות וסגן היו"ר כהן הסביר: "אין ספק שזה הדראפט עם הרשימה הכי עמוקה מאז זה של לברון ג'יימס, דוויין וייד, כריס בוש וכרמלו אנתוני".

מילווקי שסיימה את העונה עם המאזן הגרוע ב-NBA, תבחר שנייה וגם היא תקבל כוכב בפוטנציה. פילדלפיה תקבל שתי בחירות בעשירייה הראשונה: 3 ו-10 - הבחירה של ניו אורלינס שעברה לסיקסרס במסגרת הטרייד על ג'רו הולידיי.

אורלנדו תבחר רביעית (תקבל גם את בחירה מספר 12 של דנבר) ויוטה חמישית. בוסטון סלטיקס ולוס אנג'לס לייקרס, שחלמו על בחירות גבוהות למרות סיכוי לא גבוה לקבל כאלו, הסתפקו במקומות שש ושבע בהתאמה. דראפט 2014 יתקיים ב-26 ביוני.

אנדרו וויגינס. AP
בדרך לאוהיו? אנדרו וויגינס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully