וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלישה לפורטוגל: רבבות ספרדים בדרך לליסבון

דריכות שיא בפורטוגל לקראת בואם של אוהדי ריאל ואתלטיקו. רונאלדו זכה לקבלת פנים. אימון קל לדייגו קוסטה, טוראן ישחק?

אוהדת ריאל מדריד. AP
משתלטים על ליסבון. אוהדת ספרדית/AP

הספירה לאחור לקראת גמר ליגת האלופות (שבת, 21:45, ספורט 5) נמשכת, והטירוף מורגש היטב בפורטוגל. הנהירה הספרדית לליסבון באוויר וביבשה החלה כבר לפני יומיים, וצפויה להגיע לשיאים חדשים ביממה שלפני המשחק. על פי הערכות של רשויות שדות התעופה וביקורת הגבולות בפורטוגל, כ-70 אלף אוהדי ריאל וכ-120 אלף אוהדי אתלטיקו, תושבי המדינה השכנה מספרד, צפויים לשטוף את פורטוגל ביום המשחק. רק מעטים מהם יזכו להיות נוכחים במשחק עצמו באצטדיון האור, שהקיבולת שלו יכולה להגיע במקסימום ל-65,647 צופים.

צעיפים של ריאל מדריד בליסבון, פורטוגל. AP
חנויות הטקסטיל בפורטוגל עבדו שעות נוספות לכבוד האוהדים/AP
צעיפים של אתלטיקו מדריד. AP
חשבתם שאתלטיקו תישאר מקופחת?/AP

בפורטוגל נערכים בצורה מיוחדת למאורע, ומייחסים להצלחתו חשיבות לאומית, לא פחות. בפורטוגל מעריכים כי לא פחות מ-15,000 רכבים יעשו את דרכם מבירת ספרד לליסבון, וכ-135 טיסות יעשו את הדרך אווירית. משטרת ליסבון הכינה תגבור של כ-300 ניידות שינכחו בליסבון ביום המשחק. השוטרים יבצעו בדיקות קפדניות ברכבים ובבאי האצטדיון, בין היתר למציאת אלכוהול.

גם שחקני ריאל מרגישים את התכונה הרבה ברחובות. אחרי האימון אמש בליסבון, כ-300 אוהדים המתינו לשחקני הבלאנקוס במלון בו הם משתכנים. מי שזכה כמובן למירב תשומת הלב הוא כריסטיאנו רונאלדו, שקיבל תשואות לא רק מאוהדי ריאל ששהו במקום, אלא גם מצד המעריצים הפורטוגלים הרבים שלו. אפילו הנשיא פלורטינו פרס התחכך עם האוהדים, ובמשך שעה ארוכה הצטלם עימם בכניסה למלון.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. AP
רונאלדו בכניסה למלון בו ריאל משתכנת/AP

באתלטיקו מדריד ממשיכים לנסות להכשיר את דייגו קוסטה. החלוץ הפצוע, ששב מיומיים אינטנסיביים אצל "המכשפה מסרביה", הצטרף ליתר חבריו באימון של הקולצ'ונרוס אמש, ועשוי להיות מוכן לפתוח בהרכב. בספרד מדווחים כי אחרי האימון המסכם הערב, יוחלט סופית האם הכובש המצטיין ישותף או לא. ארדה טוראן, פצוע נוסף בסגל של סימאונה, ערך אימון קל ובשלב זה נראה כשיר יותר מדייגו קוסטה. הוא עדיין סובל מכאבים, אך נמצא במצב טוב.

מי שבטוח יהיה כשיר וגם יפתח בהרכב אתלטיקו הוא קוקה הצעיר, שבגיל 22 כבר הספיק לזכות בגביע ספרדי, באליפות ספרד ובליגה האירופית. עכשיו הוא מתכונן לזכייה בתואר הגדול באמת. "חלמתי כילד כדי להגיע לרגע גדול כזה", אמר הקשר בראיון ל'אס'. "עברתי קשיים בים מגיל צעיר עד שהגעתי לקבוצה הבוגרת של אתלטיקו. המפתח יהיה האחדות שלנו. אנחנו מכירים אחד את השני היטב, אין אגו אצלנו ובגלל זה הגענו לאן שהגענו".

סוד ההצלחה של דייגו סימאונה באתלטיקו מדריד

מה מכין אנצ'לוטי לשחקני ריאל בחדר ההלבשה?

דייגו קוסטה נסע ל"מכשפה הסרבית". ישחק בשבת?

דייגו קוסטה, נבחרת ספרד. AP
מה יהא עליו? דייגו קוסטה/AP
נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס במלון בו הקבוצה משתכנת בפורטוגל. AP
אפילו פלורטינו פרס מצא זמן להסתחבק עם אוהדים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully