וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה מכין אנצ'לוטי לשחקני ריאל בחדר ההלבשה?

המאמן, שנודע כמוטיבטור יוצא דופן, מתכנן כיצד ימריץ את שחקניו בשעות שלפני אתלטיקו. סימאונה: "מקווים שחולשותינו לא ייחשפו"

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד חוגג. AP
איזה טריק הוא ישלוף הפעם? אנצ'לוטי/AP

שלושה ימים בלבד נותרו לגמר ליגת האלופות, וההכנות נמצאות בעיצומן, לא רק בכל הקשור לעניינים מקצועיים. בספרד תוהים בימים האחרונים מה מכין קרלו אנצ'לוטי לשחקניו לרגעים שלפני היציאה מהמנהרה באצטדיון האור בליסבון. אנצ'לוטי נודע במהלך השנים כמוטיבטור יוצא דופן, ויש לו נסיון רב במעמדי גמר, הן כשחקן והן כמאמן. בפעמיים בהן זכה בליגת האלופות עם מילאן, למשל, הוא השתמש בשיטות ייחודיות כדי לתמרץ את שחקניו.

אנצ'לוטי: "בייל ורונאלדו ישחקו, פפה ובנזמה בספק"

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד חוגג. GettyImages
סופר את הדקות. ראמוס/GettyImages

רגעים ספורים לפני גמר ליגת האלופות ב-2003, הקרין אנצ'לוטי לשחקני מילאן את הנאום המיתולוגי של אל פאצ'ינו מתוך הסרט "יום ראשון הגדול", ולימים סיפרו השחקנים כי היה היה זה רגע ייחודי ויוצא דופן. הגמר ההוא הסתיים עם חגיגה של אנצ'לוטי ומילאן, אחרי ניצחון בפנדלים על יובנטוס. לקראת הגמר הקרוב, חושפים בספרד, הכין אנצ'לוטי קליפ שמאגד את כל הרגעים היפים של ריאל מדריד בדרך לגמר, אותו יקרין בחדר ההלבשה.

"קרלו הוא המאמן האידיאלי למפעל כמו ליגת האלופות, הוא בדיוק המאמן שיעשה את ההבדל בטורניר כזה", צוטטו ב'מארקה' גורמים בריאל.

גם סרחיו ראמוס נרגש לקראת הגמר, וכבר סופר את הדקות. "הגמר הזה הוא פרס ראוי לעבודה שהשקענו במשך כל השנים האלה. זה רגע מיוחד, חלום שמתגשם", אמר הבלם הוותיק בראיון ל'אס'. "אני לא מרגיש שיש עלינו יותר מדי לחץ. מי שחושב שאנחנו חייבים לנצח הם אוהדים שפיתחו אשליה. כמובן, ננסה לפגוע להם בנקודות התורפה ולהבליט את הנשקים שלנו, אבל אסור לנו לשנות יותר מדי את הפילוסופיה והעקרונות הרגילים שלנו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. AP
"נצטרך להחביא את החולשות שלנו". סימאונה/AP

בצד השני של העיר, אתלטיקו מנסה לשדר עסקים כרגיל וכבר עמלה על בניית הסגל לעונה הבאה. ביממה האחרונה פורסם בספרד כי הקולצ'ונרוס קרובים להחתים את הכישרון בן ה-19 של סן לורנצו, אנחל קוראה. הארגנטינאי המבטיח זכה בעבר להשוואות תכופות לקון אגוארו ולחואן רומן ריקלמה. נשיא סן לורנצו, מתיאס למנאס, כבר המריא לבירת ספרד על מנת לסגור את העסקה. "אנחנו רוצים לקבל אחוזים עתידיים על מכירה שלו", הוא אמר לתקשורת הארגנטינאית.

דייגו סימאונה העניק ראיון לאתר אופ"א, בו התייחס לסוגיות שלפני הגמר. "ריאל מדריד מסוכנת בכל הרכב, ממש לא משנה מי משחק", אמר בהתייחס למצבת הפצועים של הבלאנקוס, שכוללת את קרים בנזמה ופפה. "יש לריאל כל כך הרבה שחקנים טובים. כל שחקן שלה יכול להביא לתוצאות טובות. זו יריבות היסטורית, ותהיה למשחק הזה גם משמעות סמלית. בכל מקרה, נצטרך להחביא את החסרונות שלנו היטב, כי יש לנו לא מעט כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully