וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "בייל ורונאלדו ישחקו, פפה ובנזמה בספק"

ריאל מרגיעה לקראת גמר האלופות. רונאלדו: "אתלטיקו פייבוריטית? נראה על המגרש". וגם: סימאונה עושה ניסיונות

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. GettyImages
מרגיע את אוהדי ריאל. אנצ'לוטי/GettyImages

אחרי שסיימה את העונה בליגה הספרדית ללא תואר, ריאל מדריד מסתערת על האתגר הגדול הבא: ה'דסימה', הזכייה העשירית בליגת האלופות. נציגים של הבלאנקוס, וביניהם קרלו אנצ'לוטי, כריסטיאנו רונאלדו איקר קסיאס וסרחיו ראמוס השתתפו ביום פתוח לתקשורת לקראת הגמר הגדול במוצ"ש, והתייחסו לכל הסוגיות הבוערות, לרבות הפציעות שמטרידות את מנוחתו של המאמן.

"בייל ורונאלדו יהיו כשירים, פפה ובנזמה הם שני השחקנים היחידים שיש ספק לגביהם", הרגיע המאמן. "אני לא אופטימי ולא פסימי. נקבל את ההחלטה אם הם ישחקו או לא כנראה רק בסמוך למשחק. אם פפה לא יוכל לשחק, וראן יפתח, אין בזה שום בעיה".

קשר ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. AP
ישכח מהכאבים. רונאלדו/AP

לגבי המצ' אפ עם אלופת ספרד הטרייה והיריבה העירונית אמר אנצ'לוטי כי "אין סודות במשחק הזה, שתי הקבוצות מכירות אחת את השנייה מצוין. כדי לנצח במשחק הזה נצטרף לשחק חזק מאוד, ונזדקק לתמיכה מהקהל כמו שקיבלנו במשחקים מול ברצלונה ובאיירן מינכן בחצי הגמר".

גם לאתלטיקו יש פצועים שעלולים להיעדר, ובראשם ארדה טוראן ודייגו קוסטה. לדעתו של אנצ'לוטי, גם חסרונם לא ייעשה את ההבדל. "לאתלטיקו יש כח ועצמה קולקטיבית, במשחקים הגדולים הם הצליחו כבר להסתדר ללא השניים הללו".

"אני מרגיש מצוין, אהיה מוכן למשחק הזה ב-100 אחוז", הוסיף כריסטיאנו רונאלדו, שאף הוא סבל מאי אלו פציעות קטנות בתקופה האחרונה. "אף אחד לא מוכן להפסיד את הגמר, ובכלל, הכל פסיכולוגי. אפשר לשחק אפילו עם כאבים. אשחק אפילו עם הגוף יגיד לי לא לשחק, אתלטיקו אומרת שהיא פייבוריטית? מצוין, נראה על המגרש".

"זכייה בליגת האלופות תהיה המתנה הכי גדולה שאפשר לקבל", אמר איקר קסיאס, שמציין היום את יום הולדתו ה-33. "הזיכרונות שלי מליגת האלופות רחוקים מדי. הייתי בן 19 ו-21 בזכיות הקודמות של ריאל, וזה היה שונה. היום אני נלהב יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. AP
סימאונה/AP

ובאתלטיקו: דייגו סימאונה עושה נסיונות

באתלטיקו, דייגו סימאונה מנסה למצוא את הדרך להתגבר על הפציעות והתשישות בקרב הסגל שלו. באימון הקבוצה שנערך היום, ארדה טוראן, שהוחלף בדקה ה-23 במשחק האליפות מול ברצלונה ונמצא בספק, ערך אימון על כר הדשא, אולם בנפרד מחבריו. דייגו קוסטה לעומתו, לא צפוי לשחק בגמר והוא התאמן בחדר הכושר.

סימאונה בחן היום הרכב אפשרי לגמר, כאשר בשער ניצב כמובן טיבו קורטואה ואת חוליית ההגנה מרכיבים חואנפראן, מיראנדה, גודין ופיליפה לואיס. בקישור הציב סימאונה את מריו סוארס ההגנתי לצד גאבי וטיאגו, בצד שמאל את קוקה ולסירוגין גם את ראול גרסיה, בימין את חוסה סוסה ובחוד את דויד וייה לבדו.

במועדון החלו למכור אמש כרטיסים לצפייה במשחק באצטדיון הביתי ויסנטה קלדרון. מנויים וחברי המועדון יורשו להיכנס בחינם, בעוד אוהדים אחרים יידרשו לשלם חמישה יורו.

המגן חואנפראן אמר היום לאתר אופ"א: "אני כבר לא יכול לחכות לשריקת הפתיחה. מקווה שניתן משחק גדול ונוכל לקחת איתנו את הגביע ולחגוג עם הקהל אחרי הניצחון. אין דבר יותר גדול מזכייה בגביע אירופה. גם אני באופן אישי וגם הקבוצה כולה עשינו שיפור ענק מאז שהגיע סימאונה. הפכנו לאט לאט לקבוצה גדולה".

שחקני אתלטיקו מדריד חואנפראן מריו סוארס חוגגים. רויטרס
מוכן ומזומן לזכות בתואר נוסף. חואנפראן, מימין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully