וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון תומך בעופר עיני לתפקיד יו"ר ההתאחדות

22.5.2014 / 16:24

לחצים כבדים מופעלים על יו"ר ההסתדרות לשעבר להתמודד על ראשות ההתאחדות. אם עיני יסרב, אריה זייף ירוץ ויזכה לתמיכה

לחץ כבד מופעל על עופר עיני כדי שיתמודד על ראשות ההתאחדות לכדורגל שיתקיימו ב-29 ביולי. גם אנשי מרכז הפועל וגם אנשי מרכז מכבי פנו בימים האחרונים לעיני כדי שירוץ בבחירות לתפקיד יושב הראש ויהיה מועמד מוסכם על שני המרכזים. מי שתומך בגלוי ובמפורש בעיני הוא יושב ראש ההתאחדות המכהן אבי לוזון. בזמן שעדיין קיים סימן שאלה באשר לעתידו של לוזון, סיפרו היום מקורבים ליו"ר שביממה האחרונה הוא התבטא באוזניהם והצהיר שאם עיני ירוץ לתפקיד הוא יפנה לו את הכסא ויתמוך בו.

לוזון אמר למקורביו: "אדם כמו עיני יכול לעזור לכדורגל ותמיד אמרתי שאם יהיה מועמד ראוי שיכול לעזור, אני אתמוך בו". יש להדגיש שלוזון אמר לאותם גורמים המקורבים אליו שבלי קשר לתמיכה עיני הוא בשלב הזה לא מתכוון לפרוש מההתאחדות ובמקביל לעיני הוא מתכנן להמשיך תחת שם תואר אחר. "מה זה משנה איך יקראו לי, נשיא, יושב ראש או ממלא מקום, כרגע אני לא פורש מההתאחדות", הבהיר לוזון למקורביו.

אורן חסון ישמש כמנכ"ל מנהלת הליגה

האופציות של אבי לוזון ליום שאחרי תפקיד היו"ר

עופר עייני מודיע על פרישתו מההסתדרות, נובמבר 2013. דרור עינב
מוסכם על שני המרכזים. עיני/דרור עינב

עיני, 55, פרש בנובמבר מתפקידו כיושב ראש הסתדרות העובדים הכללית, תפקיד בו החזיק מאז תחילת 2006. עיני שנולד וגדל בבאר שבע עבד בתחילת דרכו בנציבות מס הכנסה ולאחר מכן הוא שימש בלא מעט תפקידים ביניהם כחבר בוועד העובדים בסניף דרום של הנציבות, יושב ראש הוועד ויושב ראש ועד עובדי מס הכנסה ארצי. בהמשך הוא שימש כיושב ראש הסתדרות עובדי המדינה ויושב ראש האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות. לפני שנבחר לתפקיד היו"ר, ממנו כאמור פרש לאחרונה. במהלך הקיץ האחרון עיני היה המפשר בסכסוך בין השרה לימור לבנת לאבי לוזון על רקע פרשת דוח ועדת זליכה.

אם עיני יחליט בסופו של דבר לא להתמודד, עשוי לוזון לתמוך במי שהתמודד בעבר מולו וכעת שוב שמו מוזכר, אריה זייף.

יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון. ברני ארדוב
לא פורש מההתאחדות בינתיים. לוזון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully