וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן חסון ישמש כמנכ"ל מנהלת הליגה בכדורגל

20.5.2014 / 11:29

חסון בן ה-43 הוא יו"ר יפנאוטו, יבואנית סובארו. במנהלת הסבירו: "העדפנו מישהו שמעולם לא היה קשור לכדורגל"

מנכ"ל מנהלת הליגה אורן חסון. ברני ארדוב
אורן חסון/ברני ארדוב

אחרי ההחלטה לבחור באיש העסקים יורם באומן ליו"ר מינהלת הליגה, הוחלט אתמול (שני) על ידי ועדת האיתור של המנהלת שאורן חסון יהיה המנכ"ל. היום בצהריים במשרדו של באומן הוצג חסון בפני חברי דירקטוריון המינהלת ויחל מיד בעבודה. חסון (43) נכנס לתפקיד אחרי שלפני קצת יותר מחודש מונה ליו"ר יפנאוטו, יבואנית סובארו בישראל.

לא פחות מ-600 מועמדים הציעו את עצמם לתפקיד. הם עברו סינון קפדני בשבועות האחרונים ולפני כשבועיים נותרו 25 איש מתוך הרשימה הארוכה. בשבוע שעבר הצטמצמה הרשימה עד לכדי חמישה מועמדים בלבד ביניהם היה גם יו"ר בית"ר ירושלים לשעבר איציק קורנפיין. האחרון לא הציע את עצמו לתפקיד, אלא קיבל לפני כחודש פנייה מגורמים במנהלת שביקשו ממנו להגיש מועמדות.

היום סיפרו גורמים במנהלת שהסיבה העיקרית בגללה הועדף חסון על קורנפיין היא העובדה שהוא לא קשור לכדורגל ולא כיהן בעבר בתפקיד כלשהו הקשור לענף. "העדפנו מישהו שמעולם לא היה קשור לכדורגל", הסבירו במנהלת את ההחלטה. אגב, מקורבים לחסון מספרים שהוא אוהד הפועל תל אביב, כך שבמשרד יהיה לו דרבי מול באומן שמוכר כאוהד מכבי תל אביב.

בהמשך היום, כאמור,הוצג חסון ובהמשך יתקבלו החלטות באשר לנושאי תפקידים אחרים במנהלת. ניר ינקלביץ' המשמש כראש אגף הליגות המקצועניות בהתאחדות לכדורגל, עשוי לעשות תפקיד דומה במנהלת. הרעיון להקים את משרדי המנהלת בהתאחדות לכדורגל נפל, אבל הם לא יהיו רחוקים כל כך בקו אווירי מכיוון שהכוונה היא להתמקם ליד אצטדיון הדר יוסף, במשרדים הסמוכים לחוויה האולימפית.

רותם קמר, ניר ינקלביץ' בישיבת מנהלת הליגה. ברני ארדוב
עובר למנהלת? ינקלביץ'/ברני ארדוב
מנכ"ל מנהלת הליגה אורן חסון עם יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון. ברני ארדוב
פנים חדשות בכדורגל הישראלי. חסון עם לוזון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully