וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד רוצה גם את רובן, ליברפול רוצה את פדרו

באנגליה טוענים שאחרי שכבר סגר עם קרוס, ואן חאל רוצה עוד שחקן באיירן. סיטי בלחץ מיאיא טורה, ליברפול פנתה לברצלונה

אריאן רובן, באיירן מינכן. GettyImages
יחזור לאנגליה? רובן/GettyImages

התקשורת באנגליה מדווחת כי מנצ'סטר יונייטד מסתערת על שוק ההעברות לקראת העונה הבאה. כזכור, על פי הדיווחים, יונייטד כבר סיכמה עם באיירן מינכן על רכישת טוני קרוס תמורת 20 מיליון ליש"ט, עוד בימים בהם דייויד מויס היה המאמן, וכעת, אחרי שהמאמן החדש לואי ואן חאל אישר את העסקה, ההולנדי לוחץ על המועדון לצרף עוד שחקן באיירן - אריאן רובן.

גם קרוס וגם רובן עבדו תחת ואן חאל בבאיירן, כשרובן היה הרכש הראשון של ואן חאל במינכן ב-2009 כשהגיע מריאל מדריד. כזכור, התקשורת האנגלית מדווחת שיונייטד צפויה לסכם על רכישת המגן השמאלי של סאות'המפטון לוק שואו תמורת 27 מיליון ליש"ט, כשגם מאט הומלס מדורטמונד על הכוונת.

פדרו שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
ברצלונה מוכנה להיפרד. פדרו/רויטרס

* ובינתיים במנצ'סטר סיטי: בקבוצה מגבירים בימים האחרונים את ניסיונות הפיוס עם יאיא טורה, שסוכנו הביע בפומבי את חוסר שביעות הרצון שלו מהיחס שהוא מקבל מההנהלה. הסוכן דימיטרי סלוק, שציין לפני כמה ימים ש"יש אפשרות גדולה שיאיא יעזוב הקיץ, הוא מאוד מאוכזב, אי אפשר לקנות יחסים בכסף", הבהיר אתמול שוב ש"הדברים האלה לא נאמרו כדי לשפר את המשא ומתן, אלו התחושות האמיתיות שלו".

* "מירור" מדווח שליברפול עשתה פנייה סודית לברצלונה בניסיון לרכוש את פדרו, חלוץ הקבוצה ונבחרת ספרד, ומברצלונה נמסר שהשחקן עשוי להימכר "במחיר הראוי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully