וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אקספרס": סוכמה העברתו של טוני קרוס ליונייטד

קשר באיירן מינכן אמור להיות הרכש הראשון של ואן חאל. שואו אמור להחליף את אברה. בקהאם מרוצה מהגעתו של ההולנדי

טוני קרוס שחקן באיירן מינכן. Boris Streubel, GettyImages
בקיץ הבא הוא יהפוך לשחקן חופשי. טוני קרוס/GettyImages, Boris Streubel

האם טוני קרוס הוא הרכש הראשון של לואי ואן חאל? שמו של קשר באיירן מינכן עלה במהלך התקופה האחרונה כמועמד להצטרף הקיץ לשדים האדומים, וכעת ב"אקספרס" מדווחים כי קיים סיכום בין שני המועדונים לגבי העברתו. כזכור, יונייטד ניהלה שיחות עם האלופה הגרמנית על צירופו של קרוס, ולאחר מינויו של ואן חאל כמאמן יונייטד, התקדמו המגעים.

לקרוס יש שנה נוספת עד לתום החוזה שעליו הוא חתום בבאיירן מינכן, ולכן הבווארים ינסו למכור אותו כדי להימנע ממצב שהוא יעזוב בקיץ הבא ללא כל תמורה. על פי ההערכות, תקציב הרכש שיוקצה לואן חאל הקיץ הוא 200 מיליון ליש"ט. כזכור, יונייד תיאלץ להסתדר בעונה הבאה ללא נמניה וידיץ' שעוזב אחרי שמונה שנים לאינטר, ריו פרדיננד וריאן גיגס. גם פטריס אברה מועמד לעזוב ולוק שואו מסאות'המפטון מועמד להחליפו.

לואיס ואן חאל מאמן באיירן מינכן. רויטרס
"הוא עבד בכמה מהמועדונים הטובים בעולם עם השחקנים הכי טובים בעולם". ואן חאל/רויטרס

ובינתיים מי שנשמע נלהב מאוד מהגעתו של ואן חאל הוא דייויד בקהאם שמשוכנע שמינויו תסייע לפיתוח הדור הצעיר ביונייטד. "יש לו היסטוריה ארוכה של עבודה עם שחקנים צעירים והוא שילב שחקנים שגדלו באקדמיה באייאקס למשל", אמר כוכב העבר. "זה יכול להיות נהדר עבור מנצ'סטר יונייטד. הוא עבד בכמה מהמועדונים הכי טובים בעולם עם השחקנים הכי טובים בעולם".

על פרישתו של גיגס אמר בקהאם: "אני מופתע שהוא פרש מכיוון שהוא עדיין שיחק נהדר. מבחינה פיזית, הוא עדיין נמצא במצב מצוין. כדי לשחק כל כך הרבה שנים ברמות הגבוהות אתה חייב להיות במצב טוב. עכשיו הוא מקבל תפקיד חדש במועדון וזה היה נהדר לראות אותו מתהלך כמאמן יונייטד לארבעה משחקים. כשיש לך מישהו כמו גיגסי, שכל השחקנים מכבדים אותו וכל האוהדים אוהבים אותו, זה עושה את ההבדל הגדול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully