וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהדורה: ככה קבוצה מוגבלת הצליחה להדהים את אירופה

אחרי הבעיות והמתיחויות, למרות הפציעות והתקריות, איך מכבי תל אביב הצליחה לגבור על אימפריות עשירות כמו צסק"א וריאל מדריד ולזכות באליפות אירופה? ואיך הועילה האובססיה הלאומית? צפו במהדורה

מערכת וואלה!

אחרי עונה סוערת, עמוסה בירידות ועליות, פציעות ותקריות, מכבי תל אביב הצליחה אתמול (ראשון) להדהים את כל עולם הכדורסל האירופאי, ולגבור על ריאל מדריד בגמר היורוליג כדי להשלים זכייה שישית באליפות אירופה. כשנזכרים מה עבר על מכבי תל אביב העונה ומה עבר על שחקניה, ההישג מרשים ומפתיע עוד יותר.

טייריס רייס שחקן מכבי תל אביב מניף את תואר ה-MVP. מגד גוזני
שחקן שכמעט נופה הפך ל-MVP של הפיינל פור. רייס/מגד גוזני

טייריס רייס ואלכס טיוס, למשל, גיבורי הניצחון, חיממו את הספסל בחלקים גדולים של העונה, ואפילו נשקלה האפשרות לשחרר אותם. דיוויד בלו, עוד שחקן שהגביע חתום על שמו, בכלל לא שיחק כדורסל שנה שעברה ורק בספטמבר האחרון חזר מפרישה. הקפטן שון ג'יימס נפצע באמצע העונה ולא חזר לשחק, סופוקליס שחורציאניטיס כמעט הרביץ לאוהד, ובליגה המקומית הצהובים הובסו מול הפועל ירושלים, ורק לפני עשרה ימים הפסידו לקבוצה הקטנה מהגליל.

אז איך זה קרה? קודם כל, מכבי נתנה שני משחקים מדהימים מול צסק"א מוסקבה וריאל מדריד, הקבוצה סיפקה הגנה מרשימה, דיוויד בלאט התעלה על יריביו על הקווים, והשחקנים הראו נחישות ותשוקה. האם הם באמת רצו יותר? ואם כן, האם זה נובע מהעובדה שמדינה שלמה עמדה מאחוריהם?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אוהדי מכבי תל אביב חוגגים בכיכר רבין לאחר הזכייה באליפות אירופה, מאי 2014. בן קלמר
מדינה שלמה מאחוריהם. אוהדי מכבי/בן קלמר

סוציולוג הספורט ד"ר יאיר גלילי מסביר שזה מעיד על ריטואל כמעט דתי, בניית מסורת והתרפקות על העבר. פסיכולוג הספורט גבי זקס מזכיר עד כמה הלאומיות היא רגש חזק אצלנו, ובגלל שאנחנו כל כך צמאים להצלחות - כל דבר מעורר אותו. ובסופו של דבר, האם ייתכן שהכול קרה בזכות הקמע של שמעון מזרחי?

עוד במהדורה:

אוהד הפועל בא לקלקל את החגיגה: יונתן שם טוב, עורך דסק בוואלה! חדשות ואוהד שרוף של הפועל ירושלים, אוכל את הלב בגלל הגביע האירופאי שהביאה הקבוצה היריבה, אבל עוד יותר מתבאס מהשמחה הלאומית שנכפית עליו.

כל ההכפשות במרוץ לנשיאות: אחרי הניסיונות לבטל את מוסד הנשיאות, הודיע היום יושב ראש הכנסת יולי אדלשטיין על מועד הבחירות - העשרה ביוני. למרות מועמדים מכובדים מהאקדמיה כמו זוכה פרס הנובל פרופ' שכטמן ושופטת בית המשפט העליון לשעבר דליה דורנר, המרוץ מתאפיין במסע הכפשות. מפרשת סילבן שלום ועד לטענות על הימורים של פואד בן אליעזר, כל הפרשיות שמביכות את המרוץ לנשיאות.

מייקל ג'קסון קם לתחייה? מיילי סיירוס רצחה את השיר של הביטלס, ג'ניפר לופז קיבלה את פרס האייקון ומייקל ג'קסון הופיע כהולוגרמה במופע ספק ביזאר ספק מהפנט. שגיא בן נון, כתב וואלה! תרבות מסכם את הרגעים הגדולים של טקס הבילבורד מאמש.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר עלייה קלה בטמפרטורות והן יעשו רגילות בעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully