וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך למילאנו: ערן זהבי יביא את המזל גם לקבוצת הכדורסל?

גם שחקני מכבי תל אביב בכדורגל - יצחקי, זהבי, זיו ומיכה - הצטרפו לרכבת האווירית למילאנו לקראת הגמר הגדול. המזל הצהוב יימשך?

ברק יצחקי, ערן זהבי, אבנר בורוכוב, דור מיכה, יואב זיו, שחקני מכבי תל אביב נוסעים למילאנו. פייסבוק, צילום מסך
יביאו את המזל? כוכבי מכבי כדורגל/צילום מסך, פייסבוק

גוברת ההתרגשות לקראת המשחק של מכבי תל אביב הערב (ראשון) מול ריאל מדריד בגמר היורוליג (21:00, חי בוואלה! ובאפליקציות), ובין אלפי האוהדים הצהובים שימלאו את האולם במילאנו - יהיו שם גם מספר אורחי כבוד.

שחקני מכבי תל אביב בכדורגל, שאתמול סיימו את העונה אחרי שזכו באליפות, המריאו גם הם היום למילאנו, על מנת לצפות במשחק של קבוצת הכדורסל של המועדון. ערן זהבי, ברק יצחקי, דור מיכה ויואב זיו היו רק חלק ממאות האנשים שמילאו היום רכבת אווירית לאיטליה, אחרי שביממה האחרונה רבים התנפלו על משרדי הנסיעות, בתקווה להצטרף לחגיגה.

חלק מהאוהדים נסעו ללא כרטיסים. "אני מוכן לשלם גם 2,000 יורו לשני הכרטיסים", אמר האוהד דודי, שהמריא לאיטליה עם בנו אסף, "זה לא משהו שאגיד לספסרים בחוץ, כן? אבל לא טסתי כדי להישאר בחוץ. מאמין שיהיה בסדר, אבל כדי לא להתבאס נישאר בכל מקרה עד רביעי לחופשה". האופטימיות של דודי לא עוצרת בסיכויים להשיג כרטיסים לגמר: "ננצח, אין מצב שלא. אם ניצחנו את צסק?א - גם הגביע אפשרי".

גם שרת התרבות והספורט אמרה היום ש"לפני זמן קצר שוחחתי עם שמעון מזרחי ואיחלתי לקבוצתו הצלחה רבה בגמר היורוליג הערב. אני מאחלת לאלפי הישראלים שצבעו את מילאנו בצהוב לשוב ארצה עם הגביע האירופי כי מגיע להם. בלי קשר למה שיראה לוח התוצאות בסיום המשחק, אני חושבת שהאוהדים הנפלאים של מכבי הם המנצחים האמיתיים של הפיינל פור".

עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב מציג: מילאנו צהובה

אוהדי מכבי תל אביב במילאנו. מגד גוזני
מילאנו צהובה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully