וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסתיימה תקופה בברצלונה, צריך לבנות קבוצה חדשה"

בברצלונה מתקשים לעכל את אובדן האליפות. שחקנים בכו בסיום, הנשיא מתכנן מהפכה: "יהיו שינויים נרחבים, יש שחקנים שיודעים שלא ימשיכו"

ביום שאחרי ה-1:1 עם אתלטיקו ואובדן תואר האליפות, ברצלונה מנסה לאסוף את השברים. בברצלונה התקשו לקבל את היכולת הדלה שהציגה הקבוצה במשחק על כל הקופה, ולמרות שהיו לו לא מעט נסיבות מקלות, כמו העובדה ששיחקה לעיני הקהל הביתי הדוחף, או העובדה שלא השכילה לנצל את הפציעות המוקדמות של שניים מהשחקנים היותר חשובים של אתלטיקו, דייגו קוסטה וארדה טוראן. שחקני ברצלונה נותרו מאוכזבים וחפויי ראש דקות ארוכות אחרי שריקת הסיום, כשמארק ברטרה הצעיר, שאיבד את מקומו בהרכב לטובת ג'רארד פיקה, ממרר בבכי על עיגול האמצע. כמעט כל יושבי האצטדיון נותרו באצטדיון אחרי שריקת הסיום ומחאו כפיים לעבר שחקני אתלטיקו.

אתלטיקו מדריד זכתה באליפות ספרד

בסיום המשחק: טאטה מרטינו התפטר מאימון ברצלונה

האליפות של סימאונה: יוכין מסכם את המשחק הגדול

סימאונה: "יום היסטורי לאתלטיקו, היום מדריד אדומה-לבנה"

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. Alex Livesey, GettyImages
מתקשים לעכל. ליאונל מסי/GettyImages, Alex Livesey

ביום שאחרי, בברצלונה משוכנעים שדרושים שינויים נרחבים בסגל, וכי עייפות החומר ניכרת היטב על השחקנים. אפילו חאבייר מסצ'ראנו, אחד מהשחקנים שנמצאים על הכוונת ועשויים לעזוב, על פי 'ספורט' הקטלאני, הודה אמש ש"זו סיומה של תקופה, סוף עידן. כדי לחזור להיות שוב קבוצה מנצחת צריך לבנות את הקבוצה מחדש".

"חייבים לקבל את העובדה שהעונה הזאת לא הייתה טובה מספיק, חובה לקבל החלטות קשות", אמר הארגנטינאי. "העתיד שלי פחות חשוב כרגע, מה שעומד לנגד עיניי זו העתיד של ברצלונה".

גם הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו נדרש לעניין, והבטיח כי צפויה מהפכה בסגל. "יש כבר כמה שחקנים שיודעים שהם לא ימשיכו", אמר עם סיום המשחק אמש. "זו לא סופו של עידן, בכל זאת הגענו מרחק שער אחד מזכייה באליפות - שזו הייתה המטרה העיקרית שלנו בתחילת העונה. אבל בכל מקרה הולכים להיות שינויים עמוקים מאוד. ליאונל מסי הוא ווינר ויישאר איתנו עד 2018, זה הבסיס. מברך את אתלטיקו על אליפות נהדרת, ושמחתי לראות כמה כבוד אוהדי ברצלונה רוחשים ליריבה".

"אנחנו עצובים, יש תחושה שלא עמדנו במטרות", הוסיף המנהל המקצועי אנדוני סוביסארטה. "המשחק היה לנו בידיים, אבל לא מצאנו את עצמנו במחצית השנייה. אם מודדים את העונה הזאת על פי תארים, אי אפשר להיות מרוצים, כי ברצלונה היא לא קבוצה שמוכנה לא לזכות בכלום חוץ מהסופרקופה. הגענו מרחק נגיעה מהכל, כישלון זו מילה גדולה מדי".

מאמן ברצלונה טאטה מרטינו. AP
חרארדו מרטינו מאבד את זה/AP

גם בתקשורת הקטלאנית סיכמו את העונה המאכזבת של ברצלונה, שכללה יותר מדי פציעות, פרשיות צדדיות, התפטרות מתוקשרת של נשיא, החלפתו באחר ואפילו מוות של מאמן נערץ לשעבר, שהיכה את השחקנים בתדהמה. "ברצלונה הפסידה את האליפות בעונה הכי קשה שלה אי פעם", נכתב במאמר מערכת ב'ספורט'. "העונה הזו תיזכר לעד בזכות חוסר המזל המשווע של הקבוצה, ובגלל המוות של טיטו וילאנובה. בכל פעם שנהיו צרות, צצה בעיה אחרת. בכל פעם שנדמה היה שלא יכול להיות גרוע יותר, בא אסון נוסף".

"להתראות ברצלונה, להתראות לה ליגה", קראה הכותרת ב'אל מונדו דפורטיבו'. עכשיו הגיע הזמן לחשוב על העתיד, עם לואיס אנריקה כמאמן. ברצלונה חייבת להחתים לפחות 6-7 שחקנים כדי להתחזק".

  • עוד באותו נושא:
  • ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully