וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוסיה תוהים: "למה שבלאט יגיע לכאן?"

אחרי ההפסד למכבי תל אביב, בצסק"א חותכים: "הקדנציה של מסינה הסתיימה". ג'קסון: "סיוט. ההפסד הכואב בקריירה"

עריכה: יותם בן דוד

ביום שאחרי ההפסד העגום של צסק"א מוסקבה, התקשורת הרוסית מתקשה להשלים עם המציאות. מי שסופג את מרבית האש הוא אטורה מסינה, שמאז שהגיע לקדנציה שנייה לא ממש מצליח לשחזר את ימי התהילה שלו. המאמן האיטלקי שזכה בארבע אליפויות ביורוליג אבל האחרונה שבהן הייתה ב-2008 ספג ביקורת על ניהול המשחק שלו.

אטורה מסינה מאמן צסק"א מוסקבה. מגד גוזני
"ים חידוש, ולא שינוי קוסמטי, אלא משהו הרבה יותר רציני". מסינה/מגד גוזני

"נראה שהקדנציה השנייה של מסינה בצסק"א הסתיימה", קבע פרשן ב"ספורט אקספרס". "הקבוצה הזו במתכונת הנוכחית הגיעה גם היא לסופה. חייבים חידוש, ולא שינוי קוסמטי, אלא משהו הרבה יותר רציני. מבחינת השמועות על הגעה אפשרית של בלאט, אני לא מבין למה שהוא יגיע לכאן. כדי להמשיך את הייסורים שמסינה החל בהם? מקבלי ההחלטות בצסק"א חייבים לרכוש קודם שחקנים שמתאימים לזכות באליפות, ואז למנות מאמן אלוף. או לכל הפחות לעשות את זה במקביל".

גם השחקנים מתקשים לעכל את ההפסד הכואב. ארון ג'קסון: "זה ההפסד הכואב ביותר בקריירה שלי. זה פשוט סיוט. אין מילים כיצד לתאר את זה. מחכה לנו עדיין משחק על המקום השלישי שהוא חשוב מאוד. זה משחק על הכבוד של צסק"א. בגלל הפציעה אני לא לא אוכל לשחק בו".

ויטלי פרידזון הוסיף: "אני לא יודע איך לתאר את זה. במשך 30 דקות שלטנו בעניינים וגם כמה שניות לפני הסוף עוד הובלנו. פתאום מכבי התפוצצה, הפעילה לחץ על המשחק והאיבוד שלנו הוביל לניצחון של מכבי. הלב כואב עכשיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully