וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסינה: "זה כואב, אכזרי, נשברנו בסיום. ברכות למכבי"

צסק"א בהלם מההפסד. ווימס: "לא שיחקנו כמו בעונה וזה עלה ביוקר". התקשורת ברוסיה: "זה לא מצחיק. זה מטופש"

צילום: מגד גוזני עריכה: יותם בן דוד

"זה לא מצחיק. זה מטופש". זו הייתה הכותרת של "ספורט אקספרס" הרוסי בתום חצי גמר הפיינל פור. התקשורת הרוסית, בדיוק כמו צסק"א, הייתה בהלם מהתוצאה הסופית, ויותר מכך - מהדרך שהובילה להפסד של הרוסים למכבי תל אביב. רבע רביעי הרואי של הצהובים העניק להם 67:68 על קבוצתו של אטורה מסינה, אחרי שכבר פיגרו ב-15 הפרש. צסק"א, היריבה המושבעת של מכבי תל אביב, אכן אכלה אותה, בניגוד לכל הציפיות והתחזיות.

"הם צהובים - הצבע ששלט ביציעים. הם רועשים. הם קבוצה. הם מדברים עברית. הם חיוביים. הצהוב הזה ניצח הרבה יריבות. אלה הסיבות לכך שצסק"א בכתה בסוף", נכתב ב"ספורט אקספרס".

מאמן צסק"א אטורה מסינה הפסיד לראשונה בקריירה שלו לדייויד בלאט, ובעיתוי אומלל מבחינתו. "זה כואב, אכזרי, נשברנו בסיום", אמר המאמן האיטלקי המהולל, "שמרנו טוב, שלטנו במשחק ובריבאונד במשך שלושה רבעים, ונשברנו בסוף. אין לי מה לומר. אני יכול רק לברך את מכבי".

מילוש תאודוסיץ' ויקטור חריאפה צסק"א מוסקבה. מגד גוזני
מילוש תאודוסיץ' ויקטור חריאפה צסק"א מוסקבה/מגד גוזני

סוני ווימס, שהחטיא את הזריקה האחרונה במשחק, שהייתה יכולה להעלות את צסק"א לגמר, אמר בסיום: "לא הצלחנו לשחק את המשחק שלנו ולהיות במיטבנו, לא שיחקנו כמו ששיחקנו כל העונה. זה עלה לנו ביוקר, וזאת הסיבה שהפסדנו".

ויקטור חראיפה, שהיה אחד המצטיינים במשחק, איבד את הכדור שהוביל לסל הניצחון של טייריס רייס, היה מאוכזב בסיום והתקשה להאמין. "ברבע האחרון שיחקנו בצורה אגואיסטית. כל אחד משך את השמיכה לכיוון שלו, עשינו טעויות טקטיות. למרות ההפסד, הקריירה שלי לא תיגמר במשחק הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אטורה מסינה מאמן צסק"א מוסקבה עם מילוש תאודוסיץ'. מגד גוזני
"כל אחד משך את השמיכה לכיוון שלו". תאודוסיץ' ומסינה/מגד גוזני

סאשה קאון, שלהט ברבע הראשון עם 10 נקודות ואחר כך נעצר, אמר על ההפסד: "אנחנו יכולים להאשים רק את עצמנו. נתנו להם לחזור למשחק ברבע הרביעי".

גם בתקשורת הספרדית התרשמו מהניצחון הגדול של הצהובים. "טייריס רייס חתם קאמבק ענק של מכבי", הייתה הכותרת של ה"אס". "בתוך 19 שניות מכבי התגברה על צסק"א, אחרי שהרוסים שלטו במשחק, אבל טייריס רייס ודייויד בלו הובילו קאמבק דרמטי שהביא ניצחון לתל אביב".

סאשה קאון צסק"א מוסקבה מול ריקי היקמן מכבי תל אביב. מגד גוזני
"אנחנו יכולים להאשים רק את עצמנו". קאון מנסה לעצור את היקמן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully