וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: מילר, אסנטי ושגב ימשיכו, חג'ג' על הכוונת

15.5.2014 / 14:14

העולה החדשה חגגה עד השעות הקטנות של הלילה. ראש העיר הבטיח להעמיד תקציב מעבר למינימום. גם אופיר הובר ימשיך

שחקן עירוני נהריה נייט מילר חוגג. לילך וייס, איגוד הכדורסל
נייט מילר/איגוד הכדורסל, לילך וייס

עירוני נהריה חזרה אמש (רביעי) לליגת העל אחרי הפסקה של ארבע עונות כשניצחה 77:80 את הפועל עפולה בחוץ והשלימה ניצחון 1:3 בסדרת הגמר סל של הליגה הלאומית. אחרי הניצחון יצאו שחקני נהריה לחגיגות במסעדה בעיר, והמשיכו לבר מקומי שם חגגו עד השעות הקטנות של הלילה. בין החוגגים היו השחקנים, המאמן רועי חגאי ועוזריו, היו"ר ניסים אלפסי ואנשי ההנהלה וראש העיר ג'קי סבג שהבטיח לעזור לקבוצה להעמיד תקציב מעבר לתקציב המינימום בעונה הבאה.

בנהריה יחלו בימים הקרובים בהכנות לקראת העונה הבאה, כשבשלב הזה ברור שמלבד חגאי שימשיך לעונה שנייה, יעלו עם הקבוצה לליגת העל הפורוורדים אופיר הובר וערן אסנטי, הרכז ליאור שגב והגארד האמריקאי נייט מילר, שלכולם יש חוזה לעונה נוספת. אנטון שוטבין עשוי גם כן להמשיך בשורות נהריה, שכן לקבוצה יש אופציה לגביו, אך לא ברור האם יבחרו לממשה. בנהריה מרוצים מאוד גם מגיא דותן ועידו סטולרו, שלשניים אין חוזה לעונה הבאה, וייתכן כי בסיטואציה מסוימת יעלו עם הקבוצה גם כן.

בצוות המקצועי ירצו לחזק את הקבוצה בשלושה זרים ושני ישראלים בכירים, כשאחד מהם עשוי להיות דרור חג'ג'. הגארד הישראלי הוותיק מחזיק בחוזה לעונה נוספת במדי מכבי ראשון לציון, אך לאחר שלא שיחק בעשרת המחזורים האחרונים תחת צביקה שרף, למורת רוחם של חלק מאנשי הקבוצה, הגיעו בעיר היין לסיכום עם סוכנו לפיו ימצא לשחקן קבוצה לעונה הבאה, והכתומים ישלימו את שכרו לפי חוזהו המקורי. חגאי ירצה לחזק את הקבוצה בשחקן עם ניסיון, וחג'ג' בן ה-35 בהחלט עומד בקריטריון זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully