וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגאי: "גאה", מילר: "אנחנו אלופים, יאללה נהריה!"

עירוני נהריה חגגה את חזרתה לליגת העל, המאמן: "אשאר בקבוצה". רמי הדר: "כואב לי, היינו מאוד קרובים וחבל"

שחקני עירוני נהריה חוגגים את אליפות הליגה הלאומית. לילך וייס, איגוד הכדורסל
מגיע להם ובגדול. נהריה וצלחות האליפות/איגוד הכדורסל, לילך וייס

ארבע שנים לאחר שירדה לליגת המשנה, חזרה הערב (רביעי) עירוני נהריה לליגת העל בכדורסל, אחרי שניצחה את סדרת גמר הלאומית 1:3 מול הפועל עפולה. נהריה סיימה עם ניצחון חוץ קשה, 77:80 במשחק הרביעי גם ללא ערן אסנטי הפצוע, ועתה נותר לראות האם יצליחו בעיר הצפונית להעמיד קבוצה מוצלחת בליגה הבכירה, בדומה למה שעשתה נס ציונה העונה.

מאמן נהריה, רועי חגאי היה נרגש מאוד בסיום: "בחדר ההלבשה, ערן אסנטי דיבר לשחקנים ללב. הוא אמר להם שהוא מרגיש שזה יקרה ושיעשו את זה בשבילו. אני מקדיש את האליפות הזאת לו. אני מודה גם לראש העיר, שתומך בקבוצה ואין ראש עיר כזה בעולם. אני גאה להיות המאמן של נהריה. מחר בבוקר אני הולך לעשות בדיקת אקו ללב. הקהל שלנו מדהים, הוא עושה לנו צמרמורות ואנחנו צריכים להודות להם על התמיכה לאורך כל העונה. הרגעים האלה שווים את כל העבודה שלנו העונה". כשנשאל אם יישאר בקבוצה גם בליגת העל ענה המאמן המחוייך: "כן".

נייט מילר, שהיה נפלא הערב, בעיקר במחצית הראשונה וסיים עם 23 נקודות ו-13 ריבאונדים חגג בסיום: "אנחנו אלופי הלאומית! זהו זה. נלחמנו על זה כל העונה ואנחנו האלופים עכשיו. יאללה נהריה! יש פה קבוצה של שחקנים שלא הייתי מחליף עם אף אחד בעולם. הם לימדו אותי לאורך כל העונה איך להיות שחקן טוב יותר, חבר טוב לקבוצה ואני חייב להם הכל על זה".

מאמן עירוני נהריה גוזר את הרשתות לאחרי זכיית קבוצתו באליפות. לילך וייס, איגוד הכדורסל
בהצלחה בעונה הבאה. שגב חותך את הרשתות/איגוד הכדורסל, לילך וייס

עידו סטולרו הוסיף: "התחלנו את העונה בסוף אוגוסט, ונייט מילר אמר שנגיע לרגע הזה. היינו טובים, היינו קרי רוח. רועי דיבר איתנו ואמר לנו להיות קרים אבל אגרסיביים. ראיתי את העיניים של אסנטי בחדר ההלבשה, שהוא רוצה לשחק ואמרתי לו - נביא את זה בשבילך".

מאמן הפועל עפולה המאוכזב, רמי הדר אמר: "מבחינת הכישרון, נהריה היתה טובה יותר. פעם בכמה שנים, אולי פעם בקריירה מאמן מקבל כאלה גברים. זה הכאב היחידי שלי, כי הם הלכו עד הסוף, אבל לא הצלחנו לעשות את זה. היינו שם, היינו מאוד קרובים וחבל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני הפועל עפולה מאוכזבים. לילך וייס, איגוד הכדורסל
כואב. עפולה מאוכזבת/איגוד הכדורסל, לילך וייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully